Érzékeny és empatikus vagy, de ragadnak rád az energiavámpírok? Így védekezz ellenük!

Érzékeny és empatikus vagy, de ragadnak rád az energiavámpírok? Így védekezz ellenük!

Az érzékenyebb lelkületű emberek sokkal inkább ki vannak téve a különböző lelki nyomásoknak, és sokkal hamarabb rájuk találnak a negatív kisugárzású, úgynevezett toxikus emberek.

Az empatikus emberek, gyorsan bele tudják élni magukat bárkinek az élethelyzetébe, ha a másik bajban van, azonnal a segítségére sietnek. Ezért szeretnek a nárcisztikus emberek a nagyobb empátiával rendelkező ismerőseiknek panaszkodni.

“Nekik mindent el lehet mondani, ők egyből átérzik a helyzetet, és megoldást keresnek az adott problémára” – állítják az érzékenyebb típusú személyekről. Azonban fennáll annak a veszélye, hogy az ilyen emberek nagyon elhanyagolják önmagukat, nem foglalkoznak a saját érzéseikkel, háttérbe szorul a saját életük.

Ha esetleg a saját problémáikról kezdenének mesélni, rögtön lecsap egy negatív töltetű beszélgetőpartner rájuk, és máris előtérbe kerül az ő problémája. Az érzékenyebb emberek egy idő után pedig feltelnek a mások problémáival. De komoly következményei lehetnek annak is, hogy a negatív hangulat hamar átragad rájuk.

Ha valaki az igen érzékeny, empatikus emberek kategóriájába tartozik, akkor ajánlott kipróbálnia az alábbi 5 módszert. A legfontosabb dolog, hogy megtanuljuk a lehető legnagyobb mértékben szeretni önmagunkat, ennek érdekében pedig el kell távolodnunk a mérgező típusú emberektől. Ez azt jelenti, hogy mindegy, hogy mennyire vagyunk képzettek, vagy mekkora tudással rendelkezünk, el kell fogadnunk, de nem kell megoldanunk a másik ember problémáját.

Ezt megtenni nagyon nehéz az együttérző embereknek, mert ők úgy teljesednek ki a legjobban, ha másokon tudnak segíteni. Meg kell tanulnunk gazdálkodni az energiánkkal, és olyan dolgokra fordítani, melyek a fejlődésünket eredményezik.

Megmutatjuk, hogyan lehet védekezni a negatív kisugárzású, energiavámpír típusú emberek ellen. Fontos, hogy megtaláljuk az életben a saját utunkat, harmóniában és békében legyünk önmagunkkal.

1. Félelmek és akadályozó tényezők

  • meg kell fogalmaznunk magunknak, hogy melyek azok a tényezők az életünkben, amelyek akadályokat, és félelmeket állítanak elénk. Mi korlátoz abban, hogy feltétel nélkül szeressük önmagunk? Lehetséges, hogy önértékelési problémákkal küzdünk? A tudatosság segít feloldani a korlátainkat így könnyebben ellen tudunk állni a mérgező kapcsolatoknak.

2. Találjunk egy spirituális technikát, melyet minden nap elvégzünk

  • ilyen lehet a meditáció, a jóga, vagy bármi olyan tevékenység, ami a lelkünkhöz kapcsolódik. A befele való koncentráció, az elmélyedés, segít a lelki és szellemi megerősödésben.

3. Éljünk békében önmagunkkal!

  • a meditálás ideje alatt mondjuk magunkban a következőket: megbocsájtok, elfogadom, és szeretem magam. Nem haragszom magamra azért, hogy kevesebb a lelki erőm. Így megszabadulhatunk a haragtól, a bűntudattól, a frusztrációtól. Az életünk ezután szabad és békés lesz.

4. Bízzunk önmagunkban, és hallgassunk a megérzéseinkre!

  • mi tudjuk a legjobban, hogy mi az, ami jó, és mi az, ami nem jó számunkra. Ne a környezetünk elvárása szerint éljünk, hanem úgy, ahogy a legjobban érezzük magunk. Hallgassunk mindig a belső GPS-ünkre. Figyeljünk a jelekre, és a megérzésekre. Ha bízunk önmagunkban, bármit véghez tudunk vinni, amit csak elképzelünk.

5. Szabaduljunk meg mindentől, ami nem táplálja a lelkünket, vagy rossz hatással van ránk

  •  ezt a feladatot nehéz lehet végrehajtani, de mi vagyunk az egyetlenek, akik ezt a nagytakarítást meg tudjuk tenni a saját érdekünkben. Próbáljunk meg minél több mindent megtenni fejlődésünk érdekében, de ne azért, mert azt a környezetünk elvárja.



Nincs hozzászólás

Írj választ