KezdőlapBulvárTVA TV2-vel és a Frizbivel szilvesztereztek a nézők

A TV2-vel és a Frizbivel szilvesztereztek a nézők

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

hajdu-peter-frizbi

Sokan döntöttek úgy, hogy otthon, a televízió előtt töltik az év utolsó napját. Az otthonában szilveszterező 18-49-es célcsoport a TV2 évbúcsúztató műsorait választotta: a legnézettebb a Frizbi szilveszteri különkiadása és a Retro Buék lett.

Az óév búcsúztató műsorkínálat közül a kereskedelmileg kiemeltnek számító 18-49-es korosztályban a TV2 valódi szilveszteri műsorait választották a legtöbben. December 31-e legnépszerűbb műsora a TV2 Retro Buék-ja lett, melyet a tévénézők 22%-a választott. Ezt követte az év utolsó Tények adása, majd az Aktív, a toplista negyedik helyére pedig a Frizbi szilveszteri különkiadása került. A Retro Buék második része a hatodik helyen végzett, az RTL Klub Híradója a hetedik helyre került, míg az m1 szilveszteri Retro Kabaréja csupán a kilencedik helyet tudta megszerezni.

A Frizbi és az azt követő Retro Buék azonban nem csak a 18-49 éveseknél, de a teljes lakosság körében is kiemelkedően teljesített, ahol mindkét műsor nyerte saját műsorsávját.

A fenti teljesítménynek köszönhetően a TV2 a 18-49 évesek körében mind teljes napon, mind az esti műsorsávban nyerni tudott az év utolsó napján, a teljes lakosságot tekintve pedig az esti műsorsávban sikerült megszereznie az első helyet.

Forrás: Nielsen Kft/TV2 kutatás

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Hirdetés

Csemegézz

Ez is érdekelhet