Ha szép arcbőrről álmodozol, ezeket az élelmiszereket fogyaszd! Egyensúlyban tartják a hormonháztartásod is!

0
1452

Ha szép arcbőrt szeretnénk, számtalan csodaszer áll rendelkezésünkre. A kereskedelemben kapható kencék állítólag eltüntetik a ráncokat, a foltokat, a szem alatti karikákat. Azonban nem árt tudni, hogy a bőrápolást mindenekelőtt ajánlott belülről kezdeni.

a szép arcbőrről álmodozol, ezeket az élelmiszereket fogyaszd! Egyensúlyban tartják a hormonháztartásod is!

Változtassunk táplálkozásunkon, annak érdekében, hogy kiegyensúlyozott legyen a hormonháztartásunk. Bizonyos élelmiszerek hatására bőrünk sokkal rugalmasabb, simább, és fiatalosabb lesz.

1. Joghurt – a tejtermékek rugalmasabbá varázsolják a bőrt, és csökkentik a ráncok kialakulásának esélyét. Mindig natúr, cukor- és adalékmentes joghurtot válasszunk. Egy adag görögjoghurtot, keverjünk el egy kanál mézzel, és fogyasszuk napi rendszerességgel.

2. Szója – a tesztoszteron hormon felelős a pattanásokért. Ha rendszeresen fogyasztunk szójatermékeket, a szervezetünkben normalizálódik az ösztrogén termelődés, ezáltal csökkennek a ráncaink, élénkebb lesz a bőrszínünk, és rugalmasabb lesz a bőrünk. A szója olyan ásványi anyagokat, és proteineket tartalmaz, melyek bizonyítottan csökkentik a hiperpigmentációt. A szójabab E-vitamin tartalma miatt segít megszabadulni az elhalt hámsejtektől, és megújítja a bőrt. A bőrproblémák ellen ajánlott napi 1 csésze szóját elfogyasztani.

3. Zöld tea – kutatások alapján kimutatták, hogy csökkenti a bőrrák kialakulásának kockázatát. Magas antioxidáns tartalma miatt megvéd a leégés káros hatásaitól, a gyulladásoktól, és csökkenti az öregedés jeleit. Naponta 1-2 csésze zöld teát ajánlott fogyasztani.

4. Édes burgonya – ez a finom narancssárga zöldség tele van A- és C-vitaminnal, ezért magas védelmet nyújt a káros napsugárzásokkal szemben. Akik imádnak napozni, minden nap fogyasszanak egy adag antioxidánsban gazdag édesburgonyát.

5. Eper – magas C-vitamin tartalma miatt megakadályozza a ráncok kialakulását, erősíti az immunrendszert, védi a szervezetet a káros szabadgyökök ellen. Hogy még hatásosabb legyen, fogyasszuk más bogyósgyümölcsökkel együtt, mint például az áfonya, málna, vagy szeder.

Save

MEGOSZTÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Írd be a neved