Egyet fogsz velünk érteni abba, hogy a japánok nagyon értenek a reklámkészítéshez!

Egyet fogsz velünk érteni abba, hogy a japánok nagyon értenek a reklámkészítéshez!

Az Új-zélandi rögbicsapat tagjai a főszereplői annak a fantasztikus reklámfilmnek, melyet Japán készített el egy biztosításokkal foglalkozó cég népszerűsítésére. A 3 perces klipben igazi akciófilm tárul a szemünk elé tele izgalmakkal, melyek közvetlen érintettjei a járókelők, akiknek – a forgatókönyv szerint – fogalmuk sincs, mi zajlik körülöttük.

Egyet fogsz velünk érteni abba, hogy a japánok nagyon értenek a reklámkészítéshez!

„Valamennyi napban ott rejlik a kockázat.” – ez a mottója a kampánynak, melyet a japán biztosítási cég, az AIG indított útjának. A kisfilm célja, hogy megmutassa, a vállalat inkább „megtámadja” a kockázatokat, minthogy később az általuk okozott kárt kelljen elsimítania.

Az AIG arra az elvre alapszik, mely szerint tájékoztatni kell az embereket az őket fenyegető (sokszor életeket követelő) veszélyekre, melyeket megelőzni könnyebb, mint utólag orvosolni. Ezt az alapelvet az All Blacks országos rögbicsapat szemlélteti, mely tucatnyi ember életét „menti meg” rekordsebességgel az utcán, a munkahelyen vagy a nyilvános helyeken. Az Új-zélandi sportolók szuperhősökként óvják meg a japán járókelőket, akikkel komoly baj történt volna, ha ők nem avatkoznak közbe.

A történet végén érkezik a csattanó, a leglényegesebb üzenet, melyet a kisfilm közvetít: még a szuperhősök is védelemre szorulnak. Egyikőjüket ugyanis egy kisgyerek ment meg a balszerencsétől.




Nincs hozzászólás

Írj választ