Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

A kerek, formás és feszes fenék minden nő álma. Amellett, hogy ez a testrész a nők alapvető vonzerejét képezi, a legnehezebben kordában tartható idomok sorába is tartozik.

Hogy megkönnyítsük a dolgod, 5 apró trükköt árulunk el neked, amelyek segítségével az óhajtott formára szabhatod a popód!

egészséges táplálkozás a formás idomokért: igyekezz kiegyensúlyozottan és változatosan összeállítani az étrendedet. Nem kell feltétlenül diétázz, csak figyelj oda, hogy arányosan fogyassz zöldséget, gyümölcsöt és húst, ugyanakkor csökkentsd az édességek, gyorséttermi kaják, valamint az alkoholos és szénsavas italok mennyiségét. Tanácsos, hogy kerüld a sót is, mivel ez megköti a vizet, és árt az alakodnak;

a tornagyakorlatok formázzák a feneket: és nem kell a terembe menj, otthon, tévézés közben is elvégezheted. Például, állj lábra, a sarkaid zárd össze, a lábujjaid pedig nyitsd úgy, hogy kb 45 fokos szöget zárjanak be. Tedd a kezed a csípődre, és hajlítsd enyhén be a térded. Ebben a pozícióban emelkedj lábujjhegyre, és maradj így 5 másodpercig, majd térj vissza az eredeti felálláshoz. 15-ször ismételd a gyakorlatot, szériánként.

Vagy, választhatod ezt is: állj terpeszben, enyhén hajlítsd be a lábaid, a karjaid pedig nyújtsd ki egyenesen, a vállad magasságába. Emeld fel a bal lábad, közben nyújtsd meg a karjaid, majd hajlítsd be a felemelt lábad a feneked irányába. Térj vissza eredeti pozíciódba, és ismételd meg a mozgást a másik lábaddal is. 15–20-szor végezd a gyakorlatot, szériánként;

Vagy, végezz guggolást úgy, hogy állj terpeszben, tedd a kezeid a tarkódra és ereszkedj le addig, míg a térded hajlata derékszöget nem alkot. Ismételd ezt 15–20-szor, szériánként.

tevékenységek, melyek jó hatással vannak fenékizmaidra: a lépcsőmászás vagy a gyaloglás csak kettő azon tevékenységek közül, amelyeket naponta többször is végrehajtasz. Hogy rárakj ezekre még egy lapáttal, a munkahelyeden vagy a tömbházban mellőzd a felvonót, és ha teheted, menj gyalog dolgozni! Szabadidődben pedig irány a park: biciklizz, kocogj vagy görkorizz – és formáld szép kerekre a popsid;

szépségápolási cikkek bevetése: ha gyorsabb eredményre vágysz, benevezhetsz egy zsírégető masszázsra, vagy akár anticellulitisz krémeket is kipróbálhatsz. Viszont ahhoz, hogy mindkét módszer tutira hasson, nélkülözhetetlen a mozgás, illetve az egészséges étkezés;

helyezd előtérbe a gömbölyű idomokat: ebben a ruhák segítenek neked. Hiába a mondás: nem a ruha teszi az embert, mivel legkönnyebben a megfelelő öltözékkel helyezheted előnybe azt, amire büszke vagy. Például ha a feneked egy „liftet” ígényel, dönts egy lycrát tartalmazó farmer mellett. Ez szexi alakot kölcsönöz a popódnak, és nem kelt lapos hatást!


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!