KezdőlapBulvárGeorge Clooney elárulta, miért ajándékozott fejenként 1 millió dollárt 14 barátjának

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Az egyik legnépszerűbb történet George Clooney-ról, hogy körülbelül 10 évvel ezelőtt fejenként 1 millió dollár készpénzt ajándékozott 14 legjobb barátjának. Sokan csak pletykának tartották a hírt, pedig pontosan ez történt, és a színész nemrég egy interjúban elárulta, mi késztette erre a nagylelkű cselekedetre.

George Clooney ma már az egyik legismertebb név Hollywoodban, de ez nem mindig volt így, és meg kellett küzdenie a sikerért. Amikor először Los Angelesbe költözött, a barátai fogadták be őt az otthonukba, és támogatták, miközben meghallgatásokra járt. Ő pedig soha nem felejtette ezt el.

„Amal és én akkoriban találkoztunk, de még nem randevúztunk” – idézte fel a színész az időszakot, amikor eldöntötte, hogy megajándékozza a barátait. „Egyedülálló voltam, és mindannyian megöregedtünk. Azt hiszem 52 éves lehettem akkoriban. És a legtöbb barátom idősebb nálam” – mondta.

Clooney hálás volt a barátainak, akik 35 éven át támogatták őt.

„Az évek során segítettek, amikor segítségre volt szükségem. És én is segítettem nekik. Mind nagyon jó barátok voltunk. És belegondoltam, hogy nélkülük semmim sem lenne. Mind nagyon közel állunk egymáshoz, és ha mondjuk, elütne a busz, mindannyian benne vannak a végrendeletemben. Szóval mi a fenének is várnék arra, hogy elüssön egy busz?” – magyarázta a sztár.

Ezért úgy döntött, nem vár tovább, hanem megosztja a vagyonát a barátaival. Éppen akkoriban mutatták be a Gravity című filmet, amiben Clooney Sandra Bullockkal közösen szerepelt. A film hatalmas siker volt, és a színész milliókat keresett vele.

Bérelt egy furgont, az oldalán a „Virágárus” felirattal, és ellátogatott egy Los Angeles-i raktárépületbe, ahol megtöltött 14 bőröndöt egyenként 1 millió dollár készpénzzel. Aztán meghívta a barátait vacsorára, másnap estére.

A vacsorán a színész köszönetet mondott a barátainak azért a rengeteg segítségért, amit az évek során kapott tőlük. „Feltartottam egy térképet, és megmutattam a világon minden helyet, ahová eljuthattam, és mindazokat a dolgokat, amiket láthattam nekik köszönhetően” – magyarázta.

A 14 férfi egyike Rande Gerber volt, aki Cindy Crawford férje, és egyben Clooney üzleti partnere is, és később egy interjúban idézte fel az aznap este történteket. Gerber elmondása szerint Clooney szerette volna, ha a barátai tudják, milyen sokat jelentenek neki, és elmondta, hogy nélkülük nem jutott volna el oda, ahol most van. Ezután megkérte a vendégeket, hogy nyissák ki a bőröndöket.

A 14 férfi megdöbbent a pénz láttán, Clooney ráadásul azt is közölte velük, hogy már az adót is kifizette érte, így nekik emiatt sem kell aggódniuk.

„Az egyikük egy texasi bárban dolgozott, a repülőtéren, és csak megpróbálta eltartani a családját” – mondta Gerber. „Minden nap kerékpárral jár munkába. Úgy értem, ezek a srácok annak idején gondoskodtak George-ról, és ő most mindent visszaad nekik.”

Gerber, aki maga is sikeres üzletember, vissza akarta utasítani a nagylelkű ajánlatot, de Clooney kijelentette, hogy ha ő nem tartja meg a pénz, akkor más sem tarthatja meg, ezért végül elfogadta azt, de később a teljes összeget jótékony célokra adományozta.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!