Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Lady Gaga amerikai énekesnő hétfőn bejelentette, 1,5 millió dollárt gyűjtött Japán károsultjainak, az általa kiadott műanyag karkötők eladásából, amelyet két héttel ezelőtt kezdett értékesíteni.

Lady Gaga fehér műanyag karkötőt dobott piacra, amelyet maga tervezett. A karkötőkön a következő szöveg áll: “Imádkozunk Japánért”. – angolul és japánul, de felkerült rá az énekesnő kedvenc szimbóluma is, a “monster claw”, amelyet az énekesnő rajongói sokszor használnak, hogy kifejezzék szeretetüket Gaga iránt.

Lady Gaga három nappal azután dobta piacra az 5 dollárt érő karkötőt, hogy március 11-én földrengés rázta meg Japánt, amelyet a tsunami követett és amelynek 10.901 áldozata volt.

“Örülök, hogy a szőrnyecskéim összefogtak, hogy megsegítsék a szörnyű tragédia károsultjait.” – nyilatkozta Lady Gaga, aki épp turnézik, írja a Kakukk.ro.

Lady Gaga a karkötőkből befolyt összeg felét a Japán Vöröskeresztnek adja, míg másik felét az online játékokat gyártó Zynga cégnek, amely 2009 óta karitatív tevékenységet folytat.

Két hét alatt az internetfelhasználók csaknem 2,5 millió dollárt gyűjtöttek Japán károsultjainak a Zynga cég által gyártott online játékokból, mint pl. a FarmVille és a CityVille.

A Zynga által összesen összegyűjtött adomány, beleértve Lady Gaga részét is, eléri a 3,25 millió dollárt, és a Save the children alapítványon keresztül érkezik majd Japánba.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!