Bár mindenki számára elérhető, a digitális piac mégis az a hely, amelyet csak bizonyos hírességek uralnak – Kylie Jenner és Kim Kardashian valamikor a legnépszerűbbek voltak, azonban van egy influenszer-hölgy, aki mára őket is lepipálta a közösségi médiában megosztott tartalmaival – írja a Mirror.
Dollármilliókat keres egyetlen szponzorált bejegyzésével, és ezzel maga mögé utasított minden eddigi Insta-sztárt, aki a követői figyelméért harcolt – állítja a Yahoo Finance.
Az Instagram „legfizetettebb” felhasználói továbbra is Cristiano Ronaldo és Lionel Messi maradnak: ők vezetik a közösségi oldal kereseti toplistáját 3.23 millió, illetve 2.59 millió dollárral posztonként.
Nem sokkal marad le tőlük az a hölgy sem, akit a világ leggazdagabb influenszereként emlegetnek – 2.55 millió dolláros nyereséggel bejegyzésenként!
Selena Gomezről van szó, akinek több mint 422 millió követője van az Instagramon, és mindössze annyit tesz, hogy őszintén, közvetlenül és „földi halandóként” kommunikál a rajongóival.
A színésznő-énekesnő nemcsak a saját szépségmárkáját népszerűsíti, hanem személyes posztjaival is hatalmas hatást tud elérni, legyen szó akár a vőlegényével készült fotókról vagy a családi eseményekről.
A rajongók imádják őt ezért a közvetlenségért, ahogy hírneve és több mint egymilliárd dolláros nettó vagyona ellenére sem ült fel a magas lóra, hanem emberi mivoltában szólítja meg őket. Az általa megosztott tartalmak pedig támogató és bíztató jellegűek, az életnek azt az oldalát ragadják meg, amelyet oly sokan a bőrünkön tapasztalunk.
Selena Gomez rengeteg pozitív visszajelzést kap a rajongóitól. „Teljesen lenyűgöző vagy, minden nap egyre jobban beléd szeretek” – írják neki az Instagramon.
A sztár egyébként nemrég jelentette be eljegyzését Benny Blancóval, amiért a követői szintén elárasztották őt a jókívánságaikkal.