KezdőlapBulvárTöretlen a Megasztár népszerűsége

Töretlen a Megasztár népszerűsége

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Sikeres hetet tudhat a háta mögött a TV2: a 18-49 éves korosztály körében öt, a teljes lakosság körében hat saját gyártású műsora (Megasztár, Jóban Rosszban, Tények, Napló, Ezek megőrültek!, Aktív) is bekerült a top tízes nézettségi listába, teljes napot tekintve az összes hétköznapot nyerte a teljes lakosság körében, csütörtökön pedig minden elképzelhető módon nyerte a nézettségi versenyt.

A TV2 átlagos heti közönségarány tekintetében teljes napon mindkét vizsgált célcsoportban maga mögé utasította legnagyobb riválisát: a teljes lakosság körében 22,2% (43. hét SHR% TV2: 22,2 vs RTL Klub 21,5) az 50 év alatti felnőtt tévénézők körében pedig 22,4%-os átlagos heti közönségarányával szerezte meg az első helyet. (43. hét SHR% TV2: 22,4 vs RTL Klub 22,1)

A TV2 legnézettebb műsora múlt héten is a péntek esti Megasztár lett (SHR% teljes lakosság: 48,2; 18-49-es célcsoport: 48,6): ötödik döntőjével több mint 48%-os közönségarányt ért el a TV2 zenei tehetségkutatója mindkét célcsoportban, ahol romantikus számokat énekelt a kilenc, még versenyben lévő döntős. Mindkét országos kereskedelmi csatorna zenei tehetségkutatója veszített nézőket az előző héthez képest, de míg a TV2 teljes lakosságban csak 0,7, a 18-49-es célcsoportban 1,8 százalékpontot, addig az RTL Klub teljes lakosságban 5,3, a 18-49-es célcsoportban pedig 4,8 százalékpontot csökkent közönségarányban a zenei tehetségkutató idősávjában az előző héthez képest.

A TV2 két hete futó celeb vetélkedője, az Ezek megőrültek! első hetéhez képest múlt héten még jobban teljesített: a nézettségi toplistán a két héttel ezelőtti 11. helyhez képest a teljes lakosság körében két helyet javítva a toplista kilencedik helyére, míg a 18-49-es célcsoportban a 11. helyről a toplista 5. helyére került.

Csütörtökön, teljes napon és főműsoridőben is a TV2 nyerte a nézettségi versenyt a 18-49 éves korosztályban, amelyre már rég nem volt példa a hét ezen napján. Főműsoridőben a tévé előtt ülők 27,9% döntött a TV2 esti műsorai mellett, az RTL Klubra pedig 24,2% voksolt. A győztes napon a 18-49 éves célcsoportban a Tények közönségaránya 35,3%, a konkurens csatorna Híradója pedig 22,2% volt, az ezt követő Ezek megőrültek!-et pedig majdnem kétszer annyi ember választotta, mint a vele egy idősávban futó Vacsoracsatát (SHR% Ezek megőrültek!: 36,9 vs Vacsoracsata 19,3; AMR%: Ezek megőrültek! 14,2 vs Vacsoracsata 7,4).

Az elmúlt négy hét trendjeit nézve elmondható, hogy a TV2 egyre jobban teljesít mind teljes napon, mind főműsoridőben: teljes napon körülbelül 8 százalékponttal, főműsoridőben pedig 13 százalékponttal nőtt a csatorna közönségaránya a 18-49 éves korosztály körében. Ez az érték a tavalyi év azonos időszakához képest idén októberben több mint 20 százalékponttal nőtt mindkét idősávban.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Hirdetés

Csemegézz

Ez is érdekelhet