Február elsején a FEM3 és a PRO4 is megérkezik a DIGI kínálatába! Mindkét csatorna a „DIGI” alapcsomagban lesz elérhető a kábeles és műholdas előfizetők részére egyaránt.
Az elmúlt időszakban számos új csatornával bővült a DIGI műsorkínálata, amelyben most a TV2 csoport női és férfi közönséget megszólító csatornái is helyet kapnak.
A FEM3 válogatott tartalmának köszönhetően minőségi feltöltődést és teljes kikapcsolódást nyújt a nézőknek. A műsorstruktúrát népszerű sorozatok, változatos saját gyártású és életmód műsorok, izgalmas reality tartalmak és családi filmek, mozi filmek teszik színessé. 2012-ben olyan premier tartalmakkal várják a nézőket, mint a saját gyártású Kétszersült című gasztro magazin vagy az idén debütáló Pan Am című sorozat.
A PRO4 elsősorban sorozatokkal, filmekkel és népszerű, szórakoztató tartalmak színes kínálatával nyújt önfeledt kikapcsolódást a férfi nézőknek. A műsorstruktúrában olyan nagysikerű sorozatok is megtalálhatóak, mint a Combat Hospital, a Boszorkák és a Totalcar című kultuszműsor.
„A szolgáltatások kedvező árai mellett, a DIGI a csatornakínálat folyamatos bővítésével is az előfizetők igényeinek szeretne eleget tenni. Nagyon örülünk annak, hogy februártól ismét két népszerű csatornával, a FEM3-al és a PRO4-gyel gazdagodik kínálatunk, és ezáltal közel 100 digitális tévécsatorna műsorát élvezhetik ügyfeleink. Cégünk fontosnak tartja, hogy az előfizetők részére a kívánt csatornaválasztékot, valamint továbbra is a legjobb kiszolgálást biztosítsa”. – mondta Mészáros Beatrix, a DIGI Kft. PR menedzsere.
„Azzal, hogy cégcsoportunk mindkét kábel csatornája, a női nézőket célzó FEM3 és a férfi közönséget célzó PRO4 is felkerül a DIGI teljes hálózatára, a csatornák növekedése új szakaszba lép. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy minőségi műsorainkat, mint az idén FEM3-on debütáló Pan Am c. sorozatot vagy a számos hazai gyártású exkluzív tartalmat, ezek után a DIGI nézői is élvezhetik. Cégcsoportunk kiemelt figyelmet fordít a két csatornára, hiszen elsődleges célunk a csatorna család kialakítása és tartalmaink eljuttatása minden lehetséges módon a nézők, fogyasztók felé” – mondta Megyeri András, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója.