Új műsorral, a Brandmániával jelentkezik az RTL Klub. A műsor Istenes Bence vezetésével a média és a márkák világába vezeti be a nézőket.
Csütörtöktől új, heti műsorral jelentkezik az RTL Klub, melyben a márkák és a média világa kapnak főszerepet.
„A Brandmánia egyedülálló kezdeményezés a hazai televíziós piacon. Hiszen a műsor a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit, melyeket szórakoztató formában tár a nézők elé” – emelte ki Simon Krisztián, a műsor főszerkesztője, aki a produkció szakmai partnerének, a Marketing&Médiának is főszerkesztője.
A csütörtökön 23:30-kor jelentkező Brandmánia első adásából a nézők megtudhatják, miért jelent forradalmi változást az okostévék terjedése, sőt az is kiderül, hogy mit gondol a tehetségkutatók szponzorációjáról az ország egyik vezető telekommunikációs cége és népszerű pezsgőmárkája.
A Brandmánia műsorvezetője, Istenes Bence szerint ez az informatív, ám mégis szórakoztató műsor széles rétegnek szól.
„Nemcsak a márkák és a média világa, hanem a különféle technológiák is terítékre kerülnek az egyes adásokban. Így mindenki megtalálhatja a kedvére való témát a Brandmániában” – mesélte Istenes Bence, a Brandmánia műsorvezetője.