Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

A TV2 morcos dokiját választották szerdán a kereskedelmileg fontos célcsoport nézői az RTL Legyen ön is milliomosával szemben. A TV2 nem csupán ezt az idősávot, hanem a teljes napot is megnyerte mindkét főbb célcsoportban.

Mind a teljes lakosságot, mind a 18-49-es célcsoportot tekintve a TV2 bizonyult a legnézettebb csatornának a tegnapi napon. Szerdán a csatorna a 4 évesnél idősebb korosztály körében 18.3%-ot, (RTL 18%), míg 18-49-ben 16.1%-ot (RTL 15.4%) produkált.

Jól teljesített a TV2 telenovellája, a Tiltott szerelem. A török sorozat a kereskedelmileg fontos nézői szegmensben 16.7 %-os share-t ért el, míg a konkurens csatornán vele szemben futó Teresa csupán a nézők 14.7 %-át érdekelte. Szintén ezt a korcsoportot vizsgálva egyértelmű győzelmet aratott a TV2 éves viszonylatban piacvezető hírműsora. A Tényeket az éppen tévénézők 28.4 %-a, míg ebben az idősávban az RTL-en futó műsorokat 23.9%-a követte figyelemmel.

Tegnap este Doktor House és orvoscsapata is vonzóbb volt a nézők számára, mint a vele szemben futó műsor, az éppen Friderikusz Sándorral próbálkozó Legyen ön is milliomos. A TV2 sorozata a kereskedelmileg fontos célcsoportban 18%-os közönségarányt ért el, míg a gyengélkedő vetélkedőre az éppen tévét nézők csupán 17.3% kapcsolt.

A két műsor nézettségének tendenciája még beszédesebb a 18-49-es célcsoportban. A hétről-hétre egyre alacsonyabb közönségarányt magáénak tudó Milliomossal szemben a Doktor House nézettsége az elmúlt négy hétben folyamatos növekedést mutat a fent említett korosztályban.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!