Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Legtöbben aggódva figyeljük a fizikai megjelenésünket ahelyett, hogy egészséges, rostokban, vitaminokban és antioxidánsokban gazdag táplálékot fogyasztanánk, megkerülve a madárétkezéssel járó éhezést. Az egészséges és szépen fejlett test egyben jól táplált is!

Íme a legegészségesebb finomságok, amelyek egyben kalóriaszegények is:

Kiwi és dió

A kiwi rendkívül telített antioxidánsokban, valamint a narancsnál is több E és C vitamint tartalmaz. Emellett egy kiwi több káliumot tartalmaz, mint egy banán, és a fekete magvai gazdagok omega-6 és omega-3-ban.

A dió gazdag forrása a rostoknak, magnéziumnak, továbbá bővelkedik omega-3-ban és fehérjében. Mindkettő ízletes és rendkívűl egészséges, alkalmi fogyasztásra megfelelő munkahelyen, délutáni pihenés közben, bárhol és bármikor.

Sajt és mogyoróvaj

Ezzel a kis finomsággal sikeresen kibírhatod a következő étkezésig anélkül, hogy éheznél:

Mérj egy negyed csésze zúzott, sótlan sajtot és tedd egy tálba. Ez után adj hozzá egy kanál mogyoróvajat vagy mandulát (a magasabb fehérje, omega 3, magnézium és E vitamin tartalma végett) és keverd össze.

Joghurt és mandula

A joghurt zsírszegény, A és B12 vitaminokban, káliumban gazdag táplálék. Adjunk hozza egy kis-marék mandulát, amely mindezt kiegészíti B, C és E vitaminokkal, magnéziummal, vassal, cinkkel, és ízletesebbé teszi. Ezzel a kis készítménnyel szintén kibírhatod kiadósabb táplálkozás nélkül a következő étkezésig.

Avocado és pulyka

Az avokádó gyümölcsök gazdagok egyszeresen telítetlen zsírban, folsavban, glutationban (természetes antioxidáns) és E vitaminban (mind jó hatással vannak a szívre!).

Vágj több darabba egy negyed avokádót (hosszában), majd szelj pár vékony szelet füstölt pulykamellet. Minden hússzeletbe tegyél egy darab avokádót, és csomagold be.

A pulyka gazdag fehérjében, cinkben, vasban, káliumban és B-12 vitaminban.

Tojás és pita

Főzz egy tojást, majd alacsony zsírtaltalmú majonézzel keverve paszírozd, és adj hozza egy késhegynyi sót. A tojássárgát nem szabad nélkülözni: ez gazdag tápanyagokban és vitaminokban.

Mikor elkészült, pitára kenve, kevés zöld salátalevelet adunk hozzá. Így lesz A és B12 vitaminokban, rostokban és fehérjékben gazdag, percek alatt elkészíthető finom és egészséges falat belőlük.

Csokoládé és mandula

Válaszd ki a legjobb fekete csokoládét, amit csak kapsz (legalább 70% kakaót kell tartalmaznia!), és szelj 5 egyforma darabot belőle. Mandulával fogyasztva egy plussz ízt és aromát nyer.

Banán és mogyoróvaj

A banán sok káliumot tartalmaz. Vágj egy banánt vékony szeletekre. Egy tálba tegyél pár kanál mogyoróvajat. A banánszeleteket a vajba mártva fogyaszd. Így nyerhetsz egy egészséges, édes, fehérjékben és természetes zsírokban gazdag finomságot.

Bomhér Vilmos


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!