Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Ingerlékeny vagy? Pillanatok alatt felhúzod magad apróságokon? Nem alszol jól?

A diagnózisunk: stressz.

A leggyorsabban egy zen-diétával tudsz segíteni magadon. Bizony a gyümölcsök nem csak ízletesek, illatosak, de nyugtató, relaxáló hatásuk is van.

A narancs

Egy német tanulmány alátámasztotta, hogy a C vitaminnak fontos szerepe van a stressz megelőzésében illetve csökkentésében. Segít lecsillapodni és helyreállítja a szervezet kortizol szintjét, valamint stabilizálja a vérnyomást. Emellett természetesen erősíti az immunrendszerünket is, és rendkívül ízletes. Ajánlott becsmpésznünk hetente pár alkalommal a narancsot az étrendünkbe.

Mandula, pisztácia és dió

A mandula sok B és E vitamint tartalmaz, amely serkenti az immunrendszerünk védekező képességét, a dió és pisztácia pedig segít csökkenteni a vérnyomást. Ezekből a finomságokból készíts magadnak egy koktélt, és pihenj.

Avokádó

Az egyszeresen telített zsírok és a kálium, amit az avokádó egyaránt tartalmaz, csökkentik a vérnyomást. Az avokádó még a banánnál is több káliumot tartalmaz, így stressz esetén alkalmasabb és ajánlottabb a fogyasztásra.

Ha stressz jeleit kezded felfedezni magadon, esetleg ismerőseid megjegyzésein, első lépésben semmiképp se rohanj a gyógyszertárba. A szintetikus nyugtatók mindig csak másodlagos megoldásként szerepeljenek a házi boszorkánykonyhában. Rengeteg alternatív praktikus és egészséges megoldást találhatunk egészségügyi problémáinkra, ha nyitottak vagyunk, és folyamatosan tájékozódunk! Ezt mindig tartsuk szem előtt.

Bévé


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!