Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Az idő előrehaladtával mindenki arcán megjelennek a ráncok, szarkalábak, eldeformálódik kicsit az arc egésze. Megváltozik a bőr tónusa, elernyednek az izmok. Az arctorna segítségével újra aktiválni tudjuk izmainkat, így jóval csökkenthetjük a ráncok és petyhüdt bőr jelenlétét.

arcmasszazs

Ha rendszeresen végezzük az alábbi tízperces tornagyakorlatot helyreáll az arc vérkeringése is, így újra élettelteli, sima és fiatalos lesz. Ajánlott húsz éves korban már elkezdeni az arcmasszázst, hiszen ekkor még nagyon rugalmas az arc, így elkerülhetjük a korai ráncosodást. De, ha lemaradtunk erről a műveletről húszévesen, bármilyen életkorban nekifoghatunk.

A nagyobb változás csak egy-két hónap rendszeres gyakorlás után fog látszani, de már néhány nap után érezni fogjuk, hogy az arc feszesebb, energikusabb.

Álljunk be a tükör elé, lélegezzünk egy mélyet, és kezdjük egy a gyakorlatot. Ha fájdalom jelentkezne, csökkentsük egy kicsit a gyakorlatok számát. Végezzük nap mint nap kitartóan, hiszen megéri.

1. Nyakélénkítő

Nézzünk a plafon felé, majd nyissuk ki és csukjuk össze a szánkat. Húzzuk hátra a vállat és emeljük meg a nyakat, míg érezzük, hogy a bőr feszül a nyakon. Tartsuk egyenesen a nyakat és a hátat.

2. Homloksimítás

Tegyük a két tenyerünket a szemöldök fölé, majd lassan húzzuk felfelé a bőrt, ezután engedjük vissza óvatosa. Amikor felemeltük a szemöldököt, csukjuk be a szemünk. Ez a szemöldök emelgetős mozdulat hatékonyan enyhíti a homlokráncokat.

3. Személénkítő

Nyomjuk le a kezünkkel a szemöldök közötti ráncokat, majd így emelgessük a szemöldököt. Emeljük fel a kezet, és enyhén simítsuk végig a szemöldök vonalát.

4. Hangok kiejtése – izomgyakorlat

A – szélesen nevetve

  • nyissuk ki jól a szájat, és mondjuk ki erőteljesen többször egymás után az A hangot. Ez a száj körüli ráncok kialakulását ellensúlyozza.

E – mosolyogva

  • mondjuk ki az E hangot, majd húzzuk széles mosolyra a szájunk.

I – mosolyogva

  • kihúzott háttal mosolyogjunk, és mondjuk ki az I hangot, anélkül, hogy kinyitnánk a szánkat. Ezzel az orr körüli ráncok ellen küzdünk.

O – bőséges levegővel

  • mondjuk ki az O hangot, amennyire csak lehet nyújtsuk el a szájszöglet felé

U – kevesebb levegővel

  • hajtsuk hátra a fejet és nyújtsuk ki a nyakat, finoman emeljük meg az állat, és kissé mogorva arckifejezéssel erőteljesen ejtsük ki az U hangot.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!