Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

A hétköznapi rohanásban elkerülhetetlen, hogy nap mint nap stresszes helyzetekbe kerüljünk. A nehéz pillanatoktól nem tudunk menekülni, azonban meg kell tanulni kezelni őket.

Fotó: Flickr.com
Fotó: Flickr.com

Készítsük fel testünket, lelkünket, edződjünk meg, hogy könnyebben át tudjuk vészelni a feszültségekkel teli perceket.

1. Jóga és meditáció

Ha csak napi pár percünk is van rá, csendesedjünk el, meditáljunk. Meglepő, de már napi tíz perc jóga segítségével könnyebben el tudjuk viselni a stresszes helyzeteket. El tudjuk engedni a negatív energiákat, segít a test és lélek megnyugvásában. Ha nem fér bele az időnkben a jógaóra, csendesedjünk el, és meditáljunk otthon. Kapcsoljuk ki a telefont, tévét, számítógépet, és legyünk magunkkal, nyugodjunk meg.

2. Lassítsunk, igyunk egy csésze teát

Kényelmesen, lassan kortyolgassunk el egy csésze teát, ezzel igazi zen hangulatot varázsolhatunk. A lazuláshoz egy kis sütivel is megajándékozhatjuk magunk. A víz forralása, a tea áztatása, az ízesítés, kavargatás meditatív cselekvéssé válhat. Vegyünk egy mély lélegzetet, szippantsuk be az illatát, és lassan kortyoljuk be.

3. Legyen virág a vázában

A virág pozitív hatással van a mindennapi életünkre. Kutatások alapján bizonyították, hogy már egyetlen szál virág is pozitív gondolatokat áraszt, örömtelivé varázsolja hétköznapjainkat. Gyűjtsünk mezei csokrot, vágjunk kerti virágot és helyezzük a lakás napsütötte részeire. Ha rájuk nézünk, biztosan mindig jókedvünk lesz.

4. Barátok és család jelenléte

A kiegyensúlyozott környezet nem feltétlenül egyenlő a magányossággal. Megnyugtató lehet, ha olyan emberek vesznek körbe, akikbe mindig bízhatunk, akikkel jól lehet beszélgetni, nevetni. Néha egy stresszes nap után szükség lehet egy kis lazításra, egy jó beszélgetésre.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!