Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Főként a kisgyermekes anyáknak ajánlott, hogy picinyeiknek C vitamin-dús étrendet alakítsanak ki. A déli órákban ugyanis károsak a nap sugarai, a gyerekeket pedig ritkán lehet elcsábítani a kinti játszástól, illetve a szabadtéri programoktól.

A bőrnek fontos, hogy úgy kívülről, mint belülről kellő mennyiségű tápanyagot és védelmet kapjon. Ezért nem elegendő, ha különböző készítményekkel kenjük magunkat: szükséges, hogy étrendünk vitaminban gazdag legyen.

A nyár sztárja pedig a C vitamin, azaz egy olyan antioxidáns, amely serkenti a bőr kollagén összetételét, ugyanakkor szabályozza az UV sugarak gyulladáskeltő hatását is. De mindez nem elég: kell a megfelelő hidratálás is. Ezért fogyasszunk sok folyadékot – sima vizet vagy gyümölcslevet.

Ne zárjuk ki a béta-karoténban gazdag gyümölcsöket és zöldségeket sem, mint például a murkot, barackot. De a citrusféléket és a zöld zöldségeket se mellőzzük: a gyerekek étrendjébe is iktassunk be zöldhagymát, spenótot, csalánt, salátát.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!