A francia kozmetikai világmárka első repülőtéri márkaboltját Budapesten, a Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér 2A terminálján nyitotta meg.
A piacon meghatározó szerepet betöltő cég új célkitűzése a „Travel Retail” üzletág elindítása, azaz a márka megjelenítése az utazó közönség számára a pályaudvarokon és a repülőtereken. A szeptember 5-én a budapesti reptéren megnyílt új üzletben a megszokott áruválasztékon kívül az utazáshoz legszükségesebb kozmetikumok a repülőtereken megengedett legfeljebb 100 ml-es kiszerelésben is kaphatók lesznek.
Az első Yves Rocher márkabolt tizenöt éve jelent meg hazánkban. Az akkori magyarországi kozmetikai piacon forradalmi újdonságnak számított a francia márka, hiszen egyedül képviselte a növényi alapanyagú szépségápolási kínálatot, ráadásul saját márkabolton keresztül forgalmazza termékeit.
Az Yves Rocher Magyarországon azóta is töretlenül fejlődik, üzlethálózata folyamatosan bővül: mára – a reptéri bolttal együtt – tizenkét budapesti és hat vidéki „szépségműhelyben” várják a természetes alapanyagú kozmetikumokat kedvelő vásárlókat.