Több mint kétszázezer új hallgató és 11:0 arányú győzelem: ez a Class FM, Magyarország első számú kereskedelmi rádiójának éves mérlege. A GfK Ipsos adatai alapján a kereskedelmileg fontos célcsoportban (15-49) ismét a Class FM és Sebestyén Balázsék reggeli műsora bizonyult a rádiós piac éllovasának, így idén eddig minden hónapban felülmúlta a konkurens adókat.
11:0. Ennyi a Class FM mérlege a vetélytársakkal szemben, miután november hónapban is a kereskedelmileg fontos célcsoport vezető rádiójának bizonyult. A Class FM és a Morning Show január óta őrzi vezető pozícióját, és a legfrissebb adatok szerint hallgatói táborát is folyamatosan gyarapítja.
„Az Ipsos-Gfk novemberi adatai alapján a Class FM 2011-ben, 220 ezerrel fővel növelte hallgatottságát a januári adatokhoz képest. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen sikeres évet zárhatunk, jó úton járunk, a hallgatók szeretik a Class FM-et” – mondta el Turi Árpád vezérigazgató. A szakember kiemelte a Morning Show és a rádió egésze is verhetetlen, a kereskedelmileg értékes célcsoportban. „A 15%-ot meghaladó, hónapról hónapra erősödő előny Balázsék és a Class FM egésze szempontjából is óriási eredmény. Az külön öröm, hogy a fiatal rádióhallgatók körében (15-29), 40%-nál is nagyobb a Class FM és a Morning Show előnye a másik országos kereskedelmi rádióval és a Bumeránggal szemben.”
Az elmúlt 11 hónap eredményei alapján:
15-29: 1. Class FM
15-49: 1. Class FM
15-59: 1. Class FM
(Ipsos-Gfk rádiós közönségmérés, országos adatok, átlag nap 2011. január, február, március, április, május, június, július, augusztus, szeptember, október, november)