KezdőlapHírekZsebben is elférő üveggel rukkol elő a Coca-Cola

Zsebben is elférő üveggel rukkol elő a Coca-Cola

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

Új, zsebben is elférő üveget hoz ki a Coca-Cola tavasszal. A legutolsó méretbevezetés 1993-ban volt, akkor a félliteres palack volt az újdonság. Az új, 3,75 decis palackot a reklámkampány szerint zsebben is könnyedén lehet majd hordani. Az új méretet három terméken, a klasszikus Coca-Colán, a Diet Coke-on (Light) és a Coke Zerón vezetik majd be.

A Coca-Cola egyébként azon kevés brandek egyike, amelyekhez a fogyasztók annyira ragaszkodnak, hogy nehezen viselnek el egy-egy újítást. Emlékezetes volt például az 1985-ös bukás, amikor az eltérő recept alapján készült New Coke-kal rukkoltak elő.

A Coca-Cola az új kiszerelés piacradobása előtt felmérést készített, amelyből kitűnt, hogy a fogyasztók a 3,3 decis dobozos és a félliteres kiszerelés mellett igénylik a kettő közötti, zsebre vágható méretet is. A bevezetést Nagy-Britanniában kampány is kíséri, amelyet a Mother készít. A reklámügynökség az „Open Happiness” szlogent használja, a kültéri promóciós kampány során buszok oldalán és óriásbannereken is hirdetni fogják az új kiszerelést, az üzletekben pedig a kirakatokban és a hűtőknél lesznek elhelyezve promós anyagok.

Az új üvegeket a vállalat PlantBottle csomagolástechnikájával állítják elő, így ezek majd 22,5%-ban növényi eredetű anyagokból, 25%-ban pedig újrahasznosítható műanyagból készülnek.

Forrás: Transindex.com



RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet