KezdőlapHi-TechTarol a nők között a LifeNetwork csatorna

Tarol a nők között a LifeNetwork csatorna

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Igazi női csatorna a LifeNetwork. Az Origo Zrt. 2009 októberében indított csatornáját majdnem kétszer annyi 18-39 éves női néző választja, mint a hasonló lefedettséggel működő és ugyanezen célcsoportban népszerű FEM3 csatornát.

Az AGB-adatok alapján a LifeNetwork közönségrészesedésben és -affinitásban is jobb értékeket ért el, mint a ProSiebenSat.1 tulajdonú FEM3. A 2010-es teljes évet és a 18-49 éves női korosztályt alapul véve a LifeNetwork 230%-os célcsoport-affinitásával szemben a FEM3 csupán 142%-ot ért el. A közönségrészesedési (SHR) nézettségi adatok havi bontása is azt tükrözi, hogy a LifeNetwork dinamikusabban nő a 18-49 éves női célcsoportban.

A LifeNetwork a legkeresettebb a tematikus csatornák között

Immár 8. hete őrzi veretlenségét a LifeNetwork a T-Home IPTV-előfizető háztartások nézettségi szokásai alapján. Az alábbi ábra a heti átlagos közönségarányt (SHR%) mutatja az IPTV tematikus csatornái között.

A csatorna a 23. héten is tartja az 5. helyét az AGB toplistáján a 18-49 évesek körében a tematikus dokumentum csatornák* között, annak ellenére, hogy a kategóriában minden csatornának csökkent a közönségaránya a labdarúgó világbajnokság hatására. A LifeNetwork erős pozícióját mutatja, hogy nála magasabb kábeles lefedettséggel rendelkező csatornákat előz meg, mint például a Zone Club, Zone Reality vagy épp a Deko TV.

LifeNetwork – az életmód csatorna

A LifeNetwork hiánypótló csatorna Magyarországon. Hétköznapinak tűnő, mégis létfontosságú problémákra és kérdésekre fókuszál az életmód, gyereknevelés, család, betegségek és gyógyítás témákon keresztül. Mélyrehatóan feltérképezi az egészség kérdéskörét a táplálkozástól, testátalakítástól a szenvedélybetegségekig, a szexuális életünktől az alternatív gyógyászatig. Sorozataival, dokumentum- és játékfilmjeivel, valamint a naponta jelentkező Life Magazinnal közérthető, szórakoztató formában szól, elsősorban a 19-39 éves női nézőkhöz.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Hirdetés

Csemegézz

Ez is érdekelhet