Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Azzal vádolja a légitársaságot, hogy megölték a kutyáját, amikor berakták a fagytérbe, ahol megfagyott.

Maria Fernanda Echeverry január 15-én vette igénybe az EasyFly légitársaság szolgáltatását, amikor Puerto de Asis-ból Santiago de Cali-ba utazott. Az út során magával vitte kutyáját is, Homero-t.

Az utazás azonban szomorú véget ért a nő számára, ugyanis házi kedvence elpusztult az út során. a nő most azzal vádolja a légitársaságot, hogy megölték a kutyáját.

A légitársaság azonnal reagált a nő vádjaira, azt mondták Maria Fernanda Echeverry nem igazolta az állat oltási papírjait, és egyéb olyan dokumentumot, ami igazolta volna, hogy a kutyát fel lehet vinni a kabinba. Ezért a légitársaság személyzete a raktérbe tette a kutyát.

A nőt valósággal sokkolta a tény, amikor meglátta pár utazócsomag alatt kutyája hordozóját, benne halott kedvencével. Echeverry szerint úgy adták át neki halott kedvencét, mint egy tárgyat, semmi felelősséget nem vállaltak a dologért.

A házi kedvenc egykori orvosa szerint a repülőgép nem volt alkalmas az amerikai bulldog szállítására, a repülőgép raktere az alacsony hőmérséklet miatt hipotermiát és hipoxiát váltott ki az állatnál.

A legfőbb ügyészség közölte: vizsgálják az esetet, valamint emlékeztették a közlekedési vállalatokat arra, hogy garantálniuk kell kétlábú és négylábú utasaik testi és lelki biztonságát a földön, a vízben és a levegőben.

Nyitó fotó: Maria Fernanda Echeverry/Instagram



Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!