A nő 2020-ban kezdett el kiadni egy ingatlant vakációs szálláshelyként az Airbnb-n, és bár azt mondja, a foglalások többsége kellemes, pihentető kikapcsolódásra vágyó látogatóktól érkezett, néhány rémálomszerű helyzettel is szembesült, és megosztotta legrosszabb tapasztalatait.
„Az egyik szerencsétlen esemény nem sokkal éjfél előtt történt, amikor a telefonom elkezdett csipogni a vendégtől érkező üzenetekkel, aki azt mondta, hogy a fürdőszobában lévő fűtött törölközőtartó szivárog” – írta a nő. Hamarosan kiderült, hogy a problémát maguk a vendégek okozták, akik ittas állapotban megrongálták a radiátort, és emiatt a cső szivárogni kezdett.
„A kezdeti pánik ellenére megkértem a vendéget, hogy kapcsolja ki a fűtést, tekerje lejjebb a termosztátot, és helyezze olyan pozícióba a radiátort, hogy a víz ne csöpögjön ki. Azt is tanácsoltam nekik, hogy helyezzenek törölközőket a padlóra, hogy megakadályozzák a víz szivárgását a padlódeszkákon keresztül” – folytatta a nő.
Szerencsére sikerült rövid időn belül találnia egy vízvezeték-szerelőt, aki elég magas áron ugyan, de megoldotta a problémát, a vendégek pedig hajlandók voltak fizetni érte, de le kellett mondania a következő foglalásokat, és másik szálláshelyet kellett találnia a vendégeknek.
„Egy másik katasztrofális helyzet akkor állt elő, amikor a takarító csapatunk bolhákat jelentett az ingatlanon belül, amelyeket korábbi vendégek hoztak be” – írta a nő, hozzátéve, hogy a vendégek az egyértelmű tilalom ellenére háziállatokat vittek magukkal, és ezekkel vitték be a bolhákat.
A tulajdonosnak ismét le kellett mondania a következő foglalását, és kártevőirtókat kellett hívnia, hogy megszabaduljon a kellemetlen rovaroktól.
A történet ezzel azonban még nem ér véget, mivel a vendégek, akik bevitték a bolhákat, közben egy másik ingatlanban is megszálltak, ami szintén a nő tulajdonában volt, ezért később ott is rovarirtást kellett végezni. A nő azt mondja, ez az incidens több mint 500 fontjába került.
Két másik alkalommal borfoltok nehezítették meg a dolgát, ráadásul egyik vendég sem szólt az incidensről, és csak akkor ismerték be a történteket, amikor a nő írt nekik egy üzenetet ezzel kapcsolatban.
„Tisztán emlékszem, hogy az egyik foglaló azt állította, hogy a folt egy csokor virágból kiömlő vízből származott – de semmilyen súrolás nem tudta eltüntetni a foltokat. Egy másik vörösbor folt a nappaliban jelent meg, ahol a fal nagy részét beborította. Szerencsére az utolsó pillanatban, a következő vendégek érkezése előtt kijöttek a festők, de ismét csak nagyobb összegért” – idézte fel a nő.
Az egyik legmegdöbbentőbb incidens azonban nem ez volt, hanem amikor a rendőrség felhívta, és üzenetet hagyott neki azzal kapcsolatban, hogy a vendégek nem tudják kinyitni az ajtót.
A nő elismerte, hogy a zár néha valóban nehezen járt, de a meglepő az volt a dologban, hogy ugyanezek a vendégek már korábban is megszálltak nála, és akkor nem volt semmi gondjuk. Ráadásul az is furcsa volt, hogy amikor nem boldogultak a zárral, nem kértek tőle segítséget – pedig korábban több üzenetet is váltottak – ehelyett inkább egy rendőrhöz fordultak.
Egy másik, gyakran visszatérő probléma az ingatlanhoz tartozó parkolóhellyel kapcsolatban merült fel, a vendégek ugyanis gyakran rossz helyen parkoltak, és erre általában az a lakó hívta fel a tulajdonos figyelmét, akinek a helyét elfoglalták. Bár kihelyeztek egy táblát az ingatlan számával, a vendégek sokszor nem vették figyelembe azt.
Mindezek ellenére a nő azt mondja, jó tapasztalatokat is szerzett az évek során, sok érdekes embert megismert, és a jövőben is szívesen fogad vendégeket, még ha ez néha kisebb-nagyobb problémákkal is jár.