A híres francia divatház értékét 25,9 milliárd dollárra becsülték.
A Louis Vuitton lett a világ legértékesebb luxusmárkája, immáron hetedik éve vezeti a toplistát, derült ki a Millward Brown Optimor piackutató cég tanulmányából.
A híres francia divatcég, amelynek Marc Jacobs a kreatív igazgatója, 25,9 milliárd dollárt ér, derült ki a Millward Brown Optimor kutatásából. A kutatásban figyelembe vették a márka gazdasági tevékenységeit, de a több interjút is készítettek a márka viselőivel is, írja a femalefirst.co.uk.
Louis Vuitton legyőzte ezzel a Hermes márkát, amely a második pozíción végzett, értéke eléri a 19,1 milliárd dollárt. A svájci Rolex márka a harmadik helyen szerepel, értéke 7,17 milliárd dollár.
A Chanel csupán a negyedik helyet tudhatja magáénak, értéke 6,68 milliárd dollár, őt követi kevés hátránnyal a Gucci, amelynek 6,42 milliárd dollárra becsülték az értékét.
A maga 5,7 milliárd dolláros értékével a Prada áll a hatodik helyen, mögötte pedig a Cartier áll (értéke 4,8 milliárd dollár). A nyolcadik helyen szereplő Hennessy piaci értéke 4,5 milliárd dollár, míg a kilenecediken szereplő Moët & Chandon 4,2 milliárd dolláros értékkel bír.
A tízes toplistát a Burberry zárja 4,09 milliárdos piaci értékkel. A toplista összeállításában még figyelembe vették a márka történetét, hagyományőrzését és a márka művészi értékeit is.