KezdőlapKiemeltMegérkezett az év legszebb karácsonyi reklámja, amin megint mindenki sír

Megérkezett az év legszebb karácsonyi reklámja, amin megint mindenki sír

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

A John Lewis karácsonyi reklámja minden évben meghatározó pont, hiszen a szívhez szóló történetek mindig ünnepi hangulatot teremtenek. Az évek során a brit áruházlánc számos emlékezetes reklámfilmmel rukkolt elő, most pedig megérkezett az idei kiadás, amihez jobb már előre bekészíteni a zsebkendőket.

A november 4-én megjelent reklám egy 35 éves dalt elevenít fel, amelynek segítségével egy apa és tizenéves fia karácsonykor újra egymásra találnak. A reklám szlogenje pedig az idén a következő: „Ha nem találsz szavakat, találd meg a megfelelő ajándékot.”

A kisfilm egy családdal kezdődik, akik karácsony másnapján elpakolják az ajándékokat. A kamasz fiú, aki az asztalnál ül, lehangoltnak tűnik, míg az apa a fa körül szedi össze a csomagolópapírt.

Amikor végre megtalálja a fia által neki szánt, még bontatlan ajándékot, a fiú már felment az emeletre.

Az ajándék egy lemez Alison Limerick „Where Love Lives” című dalával, ami az apában régi emlékeket idéz fel, abból az időből, amikor még klubokba járt szórakozni. Miközben elmélyülten élvezi a dalt, képzeletben visszatérve egy klubba, váratlanul meglátja a fiát, aki közben újra lejött az emeletről, és amikor magához hívja, lelki szemei előtt megjelenik a fia kisgyerek, majd csecsemő korában.

A zene, ami közben szintén megváltozik Labrinth feldolgozásában, egyfajta hidat képez az apa és a fiú között. Visszatérve a jelenbe, a fiú belép a nappaliba, ahol az apja táncol, és bár kissé zavarban van, átölelik egymást. Ebben a megható pillanatban szavak nélkül fejezik ki egymás iránti érzéseiket, hűen a reklám szlogenjéhez.



Ez az érzés sokaknak ismerős lehet, hiszen előfordul, hogy nem tudjuk, hogy fejezzük ki az érzéseinket szeretteink iránt, és nehezen találjuk a szükséges szavakat.

„A John Lewis 2025-ös karácsonyi reklámja tényleg telitalálat” – írta egy hozzászóló az X-en, egy másik pedig hozzátette: „Imádom a John Lewis idei karácsonyi reklámját. Egyszerű és nagyon megható üzenet. Fantasztikus.”

„Újabb zseniális karácsonyi reklám a John Lewistól, sírva állok a buszmegállóban” – írta egy harmadik kommentelő.

Rosie Hanley, a John Lewis márkaigazgatója így nyilatkozott: „Az idei John Lewis karácsonyi kampány a kapcsolatok, az emlékek és a kimondatlan érzelmek ünnepe, amelyek igazán varázslatossá teszik ezt az időszakot. A John Lewisnál tudjuk, milyen hatása van egy átgondolt ajándéknak, és reméljük, hogy a reklám inspirálja vásárlóinkat arra, hogy olyan ajándékot találjanak, amely kifejezi érzéseiket, és amelynek segítségével a szavakkal néha nehezen megfogalmazható érzelmeket is kifejezhetik.”

Alison Limerick, a dal eredeti előadója szintén nagyon elégedett a végeredménnyel. „Felkiáltottam, amikor meghallottam, hogy a „Where Love Lives” című dal szerepelni fog a reklámban – szó szerint felkiáltottam, mint egy izgatott gyerek. A zene mindig is képes volt összehozni mindenféle embereket, de remélem, hogy az idei John Lewis karácsonyi reklámfilm új, érzelmi kapcsolatot teremt azok számára, akik megnézik, különösen Labrinth feldolgozásával, ami egyszerűen gyönyörű; biztosan megtölti a szíveket szeretettel” – mondta.

Labrinth pedig, aki a feldolgozást készítette, így fogalmazott: „Elképzelni, hogy egy olyan fiú, mint én, aki kelet-londoni Hackney-ből származik, és aki ezt az ikonikus reklámot nézve nőtt fel, egy napon újragondolja ezt a klasszikust, és zeneművet komponál John Lewis előremutató irányvonalához, számomra ez óriási dolog. Ez a reklám a brit karácsonyi kultúra szerves része, és nekem hiányzik az otthonom, ezért megtiszteltetés számomra, hogy részese lehetek ennek.”

RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet