KezdőlapBulvárA ValóVilág4 vasárnapi döntője 2011 eddigi legnézettebb műsora

A ValóVilág4 vasárnapi döntője 2011 eddigi legnézettebb műsora

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

Kiemelkedően jó hetet zárt az elmúlt héten a piacvezető csatorna. A teljes 18. hétre vonatkozóan az RTL Klub és a TV2 átlagos közönségaránya között 16,6 százalékpontos különbség volt. A múlt hét és egyben az év eddigi legnézettebb műsora a ValóVilág4 fináléja lett. Ezen kívül remek nézettséggel futott hazánk egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-ja, a Csillag Születik is.

A Csillag Születik harmadik élő adása 41,4 százalékos közönségaránnyal futott szombaton a 18-49-es korosztály körében, ezzel a múlt heti nézettségi toplista előkelő második helyét szerezte meg. Ezen az estén hatalmas, 23,6 százalékpontos különbség volt a TV2 és az RTL Klub között. A különbség a két kereskedelmi csatorna között vasárnap pedig tovább nőtt. A ValóVilág negyedik szériájának döntőjét az éppen tévét néző 18-49-es korosztály 49,3 százaléka követte figyelemmel. Ehhez pedig óriási nézőszám is dukált, így a valóságshow fináléja nem csak a 18. heti nézettségi lista első helyezettje, hanem egyben az év eddigi legnézettebb műsora is. Ennek köszönhetően vasárnap minden eddiginél nagyobb, 33,5 (!) százalékpontos különbség volt az RTL Klub és a TV2 között, természetesen az előbbi javára.

Az RTL Klub tehetségkutató- és valóságshow-ján kívül a csatorna többi műsora is jól teljesített az elmúlt napokban a 18-49-es korosztály körében: a Barátok közt szinte valamennyi adása a top 10-ben szerepel, a ValóVilág4 összefoglalói szintén a lista első felében vannak, emellett továbbra is a legnézettebb közéleti, közszolgálati magazin a Fókusz. A hét legjobb külföldi heti sorozata a Dr. Csont lett a kereskedelmi korcsoportban. A nézettségi toplista első felében hosszú idő elteltével egy főműsoridőn kívüli sportesemény, a Formula-1 Török Nagydíjának közvetítése is szerepel, méghozzá a 18. helyen. Az RTL Klub Híradója pedig a héten hatszor verte meg a TV2 hírműsorát a 18-49-es korosztályban.

Az RTL Klub nemcsak a 18. héten, hanem az első negyedévben is folyamatosan kimagasló eredményeket produkált. A 2010-es év első negyedévéhez képest ugyanis 4 százalékponttal növelni tudta átlagos közönségarányát a kereskedelmi korcsoportban, főműsoridőben, 2011 ugyanezen időszakában, annak ellenére, hogy egyre több és több új kis- és tematikus csatorna jelenik meg Magyarországon, amelyek az eddigi trend szerint nézőket tudtak elcsábítani a nagy országos televízióktól. A nagy és közepes adók közül az RTL Klubon kívül csupán két csatorna tudta növelni átlagos közönségarányát a 18-49-es korosztályban, 19 és 23 óra között, a tavalyi év hasonló időszakához képest, a középmezőny éllovasa, a Film+ és a másik tartósan komoly eredményeket produkáló Cool.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Ez is érdekelhet