Azt sejtettük eddig is, hogy a híres fogyókúrás reklámok nem mind tetőtől-talpig igazak, és ezt egy legújabb leleplezés is bizonyítja.
Egy nemrég megjelent riportban elmesélik, hogy egy bizonyos fogyókúrás termékeket forgalmazó cég hogyan vert át egy amerikai anyukát. A cég állítása szerint az anyuka az ő termékükkel fogyott le, és erről előtte-utána képeket is közöltek, melyeken úgy néz ki, hogy a termék tökéletesen hatásos.
Azonban az anyuka bevallása szerint ő sosem fogyasztotta a terméket. A képeken viszont ügyes világosítási technika és photoshop segítségével varázslatos változtatás áldozata lett a kétgyermekes anyuka, Brook Shadwell. Az anyuka saját elmondása szerint tényleg fogyókúrázott, de a cég fogyasztó teáját sosem használta, hanem egy évig kitartóan diétázott és rendszeres testmozgást végzett.
Az előtte-utána képeket pedig a saját blogján tette közé, melyet a cég felhasznált. A szóbanforgó cég pedig váltig állítja, hogy az anyuka beleegyezett abba, hogy képeit használják, sőt még pénzt is kapott érte.