A minap egy nagyobb élelmiszerüzletben egy férfi hangos szóval adta a felesége tudtára, hogy többet nem megy vele vásárolni, csak elhozza autóval, aztán hazamegy, majd érte jön. Alapjában véve rendes volt, csak a felháborodás ne ült volna ki az arcára, pedig alig vásároltak egy kenyeret, kevés felvágottat, ásványvizet és némi zöldséget. Tehát nem telhetett túl sok időbe. De mi történik akkor, ha egy férfi véletlenül bekeveredik, bevonszolják, „bezsarolják” vagy nevezzük bárhogy, szóval mi van akkor, ha a feleségével, barátnőjével cipő boltba kell menjen.
A cipőbolt egy olyan hely, ahol álmaid férfija körülbelül húsz perc után egy nagyranőtt óvodássá változik, és épp, hogy nem ül le a padlócsempére toporzékolva.
Ha ruhát mész vásárolni a kedvessel, akkor a harmadik után már, mintha egy automatikus fáradt robottal lennél: „Igeeen, vegyük meg. Jól áll.” De közben fel sem néz a telefonjáról, és a hangsúly is ugyanaz, mint amikor azt a zebramintást próbáltad, pedig tudod, hogy ki nem állhatja.
Nemrég az okos marketingesek feltalálták a férfimegörzőt. Amíg te vásárolsz, ő addig a többi sorstársával, hát… hogy is mondjuk szépen, szenved. De nem annyira, mintha a próbafülke előtt kellene álljon.
Az Instagramon található „Miserable Men”, vagyis Szerencsétlen Férfiak című fotógyűjtemény önmagáért beszél…
Miért akarják a nők a párjukat elcipelni a vásárlásra? A vége úgyis általában veszekedés lesz. Ti szoktatok a párotokkal vásárolni?