A Coca-Cola a világ egyik legnépszerűbb üdítőitala, és egyben brandje is, hiszen milliók szürcsölik naponta az édes karamelizált ízű hűsítőt, de a flakonok sok esetben a szemeteskukában végzik. De most a gyártó gondolt egy ötleteset, hogy ne menjenek „kárba” a műanyag üvegek, 16 féle hasznos dolgot is lehet készíteni belőle és ehhez a fejlesztéseket ők maguk találták ki.
Ilyen például, ha a háziasszonyok virágaik permetezésére használnák az üveget, vagy a gyerekek számára buborékfújóka készülne, amellyel egész nap játszanának a kicsik. A gyártó tájékoztatása szerint összesen 16 különböző eszközt fejlesztettek ki, amelyeket otthon, praktikusan használhatnak az emberek.
Ez az ötletesség mellett azért is nagyszerű, mondják, mert ezáltal kevesebb flakont dobnak ki és így a környezetvédelem terén is nagy előrelépés történhet. Az üvegek tetejére dugóként felcsavarható eszközök segítségével palackunk hirtelen vízi pisztollyá változhat, de a gyerekek meg is hegyezhetik a ceruzáikat.
A kampány neve a Coca-Cola 2nd Lives, azaz a kóla utóélete, amely egy rendkívül jó reklámfogás, hiszen ezáltal még inkább életünk részévé válik az óriáscég márkája.
https://www.youtube.com/watch?v=rWgCQgzJOU4