Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

A FEM3 lett a legnépszerűbb a női csatornák körében áprilisban. A TV2 Csoport „Csajban nagy” csatornája 30%-kal növelte piaci részesedését célcsoportjában.*

Végig kiemelkedően teljesített a FEM3 április folyamán: havi átlagos közönségaránya több mint 1,1% volt a 18-39 éves nők körében.* Ezzel az eredménnyel a FEM3 lett a legnézettebb női csatorna, maga mögé utasítva a második helyre kerülő Story4-et és a harmadik Sorozat+-t. A FEM3 az említett célcsoportra vonatkozóan 30%-kal növelte átlagos havi közönségarányát.

Nemcsak a női célcsoportok, de a 18-49 évesek, valamint a teljes lakosság körében is nőtt a csatorna piaci részesedése márciushoz viszonyítva. Ehhez az eredményhez hozzájárult a Forrest Gump című hatszoros Oscar-díjas alkotás is, mely a 18-49 éves nézői csoportra vonatkozóan a női csatornák műsorainak toplistáján az első helyen végzett.

A fiatalabb, 18-39 éves női célcsoportban a TV2 népszerű vendégváró valóságshowja, a Hal a tortán nyerte el a legtöbb néző tetszését, amely több mint 10%-os közönségarányt és a női csatornák toplistájának első helyét hozta el a FEM3-nak.

Forrás: AGB Nielsen/TV2 kutatás
*főműsoridőben, a 18-39 éves női célcsoportban

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!