Továbbra is dübörög az RTL Klub népszerű tehetségkutatója, a Csillag Születik 2012. A showműsor eddigi 5 adása rendre az első helyen végzett a 18-49-es korosztály körében felállított heti nézettségi rangsorban.
Szombaton a Csillag Születik zsűrije kiválasztotta azt a 12 produkciót, amely immár az élő adásokban bizonyíthat. A végső döntést az ekkor televíziót néző 18-49-es korosztály 39,5 százaléka követte figyelemmel a kereskedelmi korcsoport körében felállított toplistán a 15. héten is ez a tehetségkutató showműsor végzett az első helyen. Aznap egyébként az RTL Klub 20 százalékponttal ért el magasabb közönségarányt főműsoridőben* a 18-49-es korosztály körében a tv2-vel szemben. A 15. Heti, kereskedelmi korcsoport körében felállított top20-as listán a Csillag Születik lett az egyetlen tehetségkutató műsor.
A 18-49-es korosztály körében felállított 15. heti nézettségi toplista első 10 helyén csak és kizárólag RTL Klubos műsorok találhatóak. A lista harmadik, negyedik, ötödik és hetedik helyén egy-egy Barátok közt adás található. Több kasszasiker film is bekerült a top10-be. Második lett az Arany iránytű című kalandfilm (32,6%), a James Cameron rendezte Titanic című film a hatodik helyet szerezte meg 27,5 százalékos közönségarányával a 18-49-es korosztály körében, míg a Bakancslista a tizediket (25,1%). Remekül teljesített az április 9-ei Híradó (28,2%) és a Fókusz április 13-ai adása (26,3%) is, melyek szintén bekerültek a lista első tíz helyezettje közé.
A kereskedelmi korcsoport körében felállított 15. heti nézettségi top50-es listán egyaránt szerepelnek még az RTL Klub hazai gyártású vetélkedői, A széf és a Legyen Ön Is Milliomos.
Az RTL Klub a 14. héthez képest tovább növelte előnyét a tv2-vel szemben. Míg a 15. héten a piacvezető csatorna 26,2 százalékos közönségarányt ért el a 18-49-es korosztály körében főműsordiőben*, addig a tv2 csupán 17,5 százalékot. Az RTL Klub 2012-ben (január 1. és április 16. között) 106 főműsoridős estéből* 99-et nyert meg.
* Az RTL Klub a 19 és 23 óra közötti időszakot tekinti főműsoridőnek, ahogyan az Európában a legáltalánosabb és legelfogadottabb. Az adatok az AGB Nielsen Médiakutató Kft. 18-49-es korosztályt érintő mérései alapján készültek.