KezdőlapBulvárTVSikeresen mutatkozott be az RTL Klub két új műsora

Sikeresen mutatkozott be az RTL Klub két új műsora

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

Nagy sikerrel nyitott a Házasodna a gazda párkereső műsor és A kód című új vetélkedő az RTL Klubon.

Óriási várakozás előzte meg a Házasodna a gazda című párkereső műsort, amelyben vidéki gazdák városi nők körében keresik az igazit, a nagy szerelmet. A június végi, gazdákat bemutató adást az AGB Nielsen adatai szerint a teljes lakosság körében többen nézték, mint ugyanazon a hétvégén, vasárnap, a közszolgálati csatornán közvetített futball-Európa-bajnokság döntőjét. A nyáron több ezer hölgy jelentkezett arra a nyolc gazdára, akiket a műsor készítői kiválasztottak, de végül csak négyen kerültek be az adásba. Az a négy független férfi – Szilveszter gazda, András gazda, Bence gazda és Tomi gazda -, aki a legtöbb hölgy szívet megdobogtatta.

Az első adást, október 31-én a 18-49 éves korosztályban 449802-en nézték (27,9% SHR), míg a teljes lakosságban 1 219629 nézőt tartott a képernyő előtt. Az e heti adásra – amelynek Lilu a házigazdája – még többen voltak kíváncsiak, hiszen a 18-49 éves korosztályban 450006 néző (28,4% SHR), a teljes lakosságban pedig 1271157 néző kísérte figyelemmel a műsort.

Sikerének titka abban is rejlik, hogy a Házasodna a gazda az egyéni sorsokra, emberi kapcsolatokra összpontosít, miközben bemutatja a vidék természeti szépségeit és báját.

Ugyancsak sikerrel nyitott az új vetélkedő, A kód Sebestyén Balázzsal. A tudáson, jó memórián, bizalmon és taktikai érzéken alapuló játék mind az öt adásának nézőszáma a 18-49-es korosztályban meghaladta a félmilliós, a teljes lakosság körében megközelítette a másfél milliós nézőszámot, és stabilan tartja átlagosan 33 százalék feletti közönségarányát a kereskedelmileg kiemelt 18-49 éves korcsoportban.



RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet