Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Egy ausztrál diák edző nélkül 45 kilót fogyott.

Nincs egyszerű módja annak, hogy egyszer és mindenkorra lefogyjunk, de ez az ausztrál lány mindenkit megdöbbentett a történetével. Shelley Bishop, ausztrál egyetemi doktorandusz, nem is sejtette, hogy lélegzetelállító átalakulása után 10 000 lájkot szerez, mindössze egyetlen nap alatt. 6 hónap alatt 110 kilóról 65 kilóra fogyott, miután kidolgozta saját edzés- és táplálkozási programját, amelyre a siker után sokan kíváncsiak lettek.

Shelley Bishop korábban a munkája miatt gyorsan és olcsón evett

Shelley Bishop Sydney-ben egy hangstúdióban dolgozott. Saját bevallása szerint a sok késő éjszakba nyúló munka mellett olcsó és könnyen hozzáférhető ételeket evett – pizzát, hamburgert, tésztaételeket – ugyanakkor a testmozgást is elhanyagolta.

Akkor döntött úgy, hogy megváltoztatja az életét, amikor edzőterem nyílt a lakóépületében.

A nő elmondta, hogy elkezdett online videókat keresni, valamint edzéseket és főzési terveket, de nem fordult sem dietetikushoz, sem edzőhöz. Azt is elmondta, hogy ez volt élete legnehezebb, ugyanakkor legjobb időszaka is, mivel mindent önállóan tanult meg.

Bishop elárulta, hogy korábban azt gondolta, teljesen ki kell iktatnia a szénhidrátokat az étrendjéből, és rengeteg kardióra lesz szüksége ahhoz, hogy lefogyjon, de később megtanulta, hogy a szénhidrátok nagyon is hasznosak, ha a testalkatának megfelelő, egészséges étrendbe foglalja azokat.

Hónapokig tartó kemény munka után végül 65 kilóra fogyott

Ekkor Bishop névtelenül megosztott néhány előtte/utána képet a Redditen, de nem is gondolta volna, hogy ezekre több száz hozzászólás érkezik majd, amelyekben a felhasználók arra keresik a választ, vajon mi lehet a „titka”. A nő elmondta, hogy postaládáját elárasztották az edzéssel és a diétákkal kapcsolatos kérdések. Azt is elárulta, hogy eleinte habozott a képek megosztásával, mivel attól tartott, hogy az „előtte” képre, amelyen még 110 kilót nyomott, negatív visszajelzések érkeznének.

Amikor azonban látta a hihetetlen mértékű érdeklődést, úgy döntött, létrehoz egy Instagram profilt, amellyel a pozitív változások elérésére ösztönzi az embereket. Bevallotta, mindig is arra vágyott, hogy vékony legyen, mivel a társadalom ezt a gondolkodást erősíti meg az emberben, de aztán rájött, hogy szereti erősnek érezni magát, és elégedett mostani izmos testalkatával.

Bishop most megosztja mindennapi rutinját a követőivel

Instagramján napi étkezési terveket javasol, mint például:

  • Proteinben gazdag zabkása reggelire;
  • Tonhal túróval és paradicsommal, barna rizsből készült puffasztott rizskekszen, joghurttal, granolával és gyümölcsökkel nassolnivalónak;
  • Csirkés wrap/ tortilla tekercs tojással ebédre;
  • Protein csokoládé, mandulatej és egy banán edzés utáni turmixként;
  • Fajitas tál barna rizzsel és babbal vacsorára.

A legfontosabb „titok” abban áll, hogy megtaláld azt, ami a legjobban megfelel neked.

A fiatal influencer elmondta, hogy volt olyan időszak, amikor 3000 kalóriát fogyasztott naponta, és nehéz súlyokat emelt, hogy növelni tudja az izomtömegét. Ha pusztán kardió edzésekből és a szénhidrátról való lemondásról szólt volna az életmódváltás, gyorsan elveszítette volna az érdeklődését. Tehát, ha nem szeretsz futni, vagy súlyokat emelni, ne az ő példáját kövesd – sokféle módon maradhatsz egészséges.

Ha többet szeretnél megtudni Shelley Bishop fitnesz- és diétatippjeiről, kövesd őt az Instagramon.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!