KezdőlapÉletmódDiétaA diéta, mely megszabadít a cellulitisztől

A diéta, mely megszabadít a cellulitisztől

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

A cellulitisz egyike azon ellenségeknek, melyekkel szemben a legtöbb nő teljes erőbedobással küzd, legyen az kiegyensúlyozott diéta és/vagy speciális masszázs, esetleg torna formájában. Szerencsére, ez a vetélytárs sem legyőzhetetlen, ezért egy olyan kúrát ajánlunk a figyelmedbe, mely garantálja, hogy megszabadít a cellulitisztől!

cellulitisz-dieta

Egy 7–10 napos diétáról van szó, melyet havonta is megismételhetsz, hogy kitakarítsd vele a szervezeted. A kúra után ajánlott egy kiegyensúlyozott, zöldségekben és gyümölcsökben gazdag étrendet kialakítanod, valamint megfelelő mennyiségű folyadékot elfogyasztanod (legkevesebb 2 liter ásványvizet és/vagy édesítetlen gyógyteát). Ezzel a módszerrel teheted még hatékonyabbá a programot.

A citromlé, alaphozzávalója a cellulitisz-gyilkos diétának – talán a leghatékonyabb ellenfele a narancsbőrnek a frissen csavart citromlé, melyet naponta kell fogyasztanod, jelentős mennyiségben.

Gondoskodj arról, hogy a kúra minden napján kéznél legyen. Csavarj ki 3 citromot, és öntsd fel a kapott levet 1 liter vízzel. Ha elviselhetetlen az íze, keverhetsz hozzá 1 teáskanál mézet, de ne többet. Ezt kortyolgasd egész nap.

Hogyan étkezz a diéta alatt? A méregtelenítő napokon figyelj oda, hogy az alábbi módon táplálkozz:

Reggeli: kanalazz be 300 ml félzsíros joghurtot 4 evőkanál teljes kiőrlésű gabonával, egy csésze erdei gyümölcs tea társaságában. Minden két napban egyszer elfogyaszthatsz egy főtt tojást is.

Tízórai: 1 pohár natúr paradicsomlé.

Ebéd: társíts egy adag (150 g) roston sült vagy párolt sovány (szárnyas) hús mellé egy adag (300 g) párolt karfiolt, sárgarépát és/vagy zellert. A zöldségeket locsold meg egy fél citrom kicsavart levével. Megengedett, hogy 1 szelet teljes kiőrlésű kenyeret is elfogyassz, és desszertként egy almát, birsalmát vagy narancsot is elmajszolj. A diéta utolsó két napjában egyél 1 tányér zöldséglevest is.

Uzsonna (16.30-kor): rágcsálj el 2 almát, vagy hajts fel egy pohár natúr sárgarépalevet vagy paradicsomlét.

Vacsora: készíts magadnak egy adag friss zöldségekből készült salátát néhány csepp olívaolajjal és pár kocka sovány sajttal.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Ez is érdekelhet