Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Íme, néhány tipp azoknak, aki nem szeretnek kalóriát számolgatni, nélkülözni, és túlzottan odafigyelni arra, hogy mit fogyasztanak. A húsvéti nagy zabálások után, valószínűleg sokkal szeretnének ledobni magukról pár kilót. Nézzünk néhány szabályt, amit, ha betartunk diéta nélkül is lehet fogyni.

fogyokura

Zöld tea

Ha sokat szoktunk teázni, akkor inkább a zöld teát részesítsük előnyben, hiszen katekin nevű hatóanyaga nagyban segít a kalóriaégetésben és a fölösleges zsír lerakódásának megakadályozásában.

Lassú evés

Legalább húsz percig tartson az étkezésünk. A gyomor általában az étkezés után csak tíz perccel érzékeli, hogy tele van, így azt hisszük, még nem laktunk jól, és hajlamosabbak vagyunk a túlevésre. Ha lassan eszünk, jó megrágjuk az ételt, akkor sokkal hamarabb telítettség érzésünk lesz.

Sok zöldség

Tavasszal van a legtöbb és legízletesebb zöldség, étkezéseinkhez fogyasszunk belőlük minél többet, így sokkal kevesebb „rendes” ételt kell együnk. A zöldségek tele vannak a szervezet számára szükséges rosttal és vízzel is.

Leves

Ne felejtsük ki étkezésünkből a levest, hiszen tele van tápanyaggal, a vizet is pótolja szervezetünkben és utána már kevesebb étel, kenyér, hús vagy más nehéz étel fér el a gyomrunkban. Tavasszal sok finom tápláló és változatos zöldséglevest készíthetünk.

Mellőzzük a cukrot

Amennyire csak tudjuk, felejtsük el a cukrot, hiszen szervezetünk számára elegendő az is, amit a zöldségekből, gyümölcsökből kivon és hasznosít. Semmi szükségünk nincsen korlátlan mennyiségű cukros üdítőre, süteményre, nassolnivalóra

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!