Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Szeretne megszabadulni néhány gyorsan felkúszott fölösleges kilótól? Ha igen, felejtse el a csodaétrendeket és minden más gyorsdiétát, mely azt ígéri, hogy rövid idő alatt drámai eredményeket érhet el. Az egy-két napos, hetes gyorsdiéta kicsit gyanús, inkább felejtsük el.

egeszseges-dieta

Ezek helyett inkább keressünk egy olyan megoldást, mellyel könnyen, de kockázatok nélkül, kiegyensúlyozottan megszabadulhatunk fölösleges kilóinktól. Azok a legveszélyesebb diéták, melyek nagyon rövid idő alatt nagyon gyors fogyást ígérnek, vagy különlegesebb extrém mennyiségű sportolást igényelnek, főleg, ha eddig nem sportoltál.

Ezekkel a fogyókúrákkal nem csak egészségedet kockáztatod, hanem az esetleges gyors fogyás után, a fogyókúra befejeztével még számos plusz kilóval is gazdagodsz. A hosszútávú siker titka a fokozatosság bevezetése és mértékletesség megtartása.

Ahhoz, hogy eredményes legyen a fogyás egy tartós életmódváltást kell bevezetni, így nem egyik napról a másikra erőltetjük a szervezetünkre a változást, nem lesz megterhelő.

Csökkentsük a napi kalóriabevitelt. A súlygyarapodás akkor következik be, amikor a szervezet sokkal több kalóriához jut naponta, mint amennyit eléget. Ha a napi kalóriabevitelt 500 alá csökkentjük, akkor hetente akár 1 kilót is fogyhatunk.

Végezzük napi rendszerességgel ugyanazokat az edzésgyakorlatokat. Ha 500 alá csökkentjük a napi kalóriabevitelt, nem szükséges bizonyos ételeket megvonjunk magunktól. Főleg, ha ezt egy saját erőnlétre szabott edzéstervvel kombináljunk. Végezzünk 2-3 naponta számunkra testhezállóbb gyakorlatokat. Ne legyen túl megerőltető, de érezzük a hatását. Kocogjunk, biciklizzünk, görkorcsolyázzunk, sétáljunk minél többet. Hamarosan észre fogjuk venni a fogyás első jeleit, erősödnek az izmok, és távoznak a fölösleges zsírrétegek.

Az eredményes fogyás érdekében csökkenthetjük étrendünkben a keménytőt, cukrot, állati zsírt tartalmazó élelmiszereket is. Inkább fogyasszunk több zöldséget, gyümölcsöt, sovány húst, halat, szóját, alacsony zsírtartalmú tejterméket. Közben ne felejtsünk el sok folyadékot fogyasztani. Ne hagyjunk ki egy étkezést sem, mert akkor a következőnél sokkal több táplálékot fog kívánni a szervezetünk.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!