Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!

Nem titok, hogy Halle Berry a világ egyik legfittebb és legszimpatikusabb filmcsillaga. Gondosan odafigyel az alakjára, és nem kötelességből edz, hanem azért, mert a mozgás a hobbija. Ha követed őt az Instán, akkor biztosan te is türelmetlenül várod a péntekeket, hogy megtudd, milyen újdonságokat süt ki a színésznő a Fitnessz-péntek szériájában.

Halle legutóbb egy ütős hasizom gyakorlatot osztott meg, ami sokak kedvence lett. Ha figyelmesen követed a mozdulatait, akkor rögtön rájössz, elvégezni ezt a szettet igazi kihívás lesz még akkor is, ha már formában vagy. Kezdőként, inkább ne ez legyen az első edzés, amibe belevágsz.

Ahhoz, hogy sikeres legyen Halle Berry 5 percese, érdemes előbb alaposan bemelegítened, és felkészítened az izmaidat a támadásra. 100 százalékban nehéz lesz, de a leghatékonyabb zsírgyilkos, amivel eddig találkoztál. Érezni fogod, amint a hasizmaid az első perctől az utolsóig, megállás nélkül dolgoznak. Szóval ne csodálkozz, ha dúlsz-fúlsz közben! Nem fogod megbánni.

Az első gyakorlathoz szükséged lesz egy hasizom-kerékre. Ezzel 12 gördülést kell lenyomnod.

A második gyakorlat egy féllábú fekvőtámasz: míg plank pozícióban a talajon állsz, egyik lábad enyhén emeld meg, és menj le fekvőtámaszba, majd vissza. Ismételd 10 alkalommal, majd csere.

A harmadik a partner-plank: míg te plank pozícióban a talajon állsz, a partnered ragadja meg a bokáidat, és végezzen guggolásokat, miközben tartja a lábaidat. 12 alkalommal ismételjétek meg, majd cseréljetek. Ha nincs partnered, akkor plank pozícióban végezz előre-hátra toló, fűrészelő mozgást.

A negyedik gyakorlat a csónak-póz vagy V-ülés: 30 másodpercig kell tartanod, de ha bírod, akkor 1 percig is. Ülj a matracra, a törzsed enyhén dőltesd hátra, a lábaidat pedig emeld fel – V betűt alkotva. Lehet ez kevésbé szögletes is, egy görbét alkotva, ahogy neked jobb.

És ha még nem lennél totál-kész, akkor zárd az edzést ezzel a szintén nem kímélő gyakorlattal: míg a partnered áll, te feküdj elé a matracra, és kapaszkodj a lábszárába. Emeld a csípőd és a lábaid annyira, hogy megérintsd a partnered kinyújtott kezét. Ismételd 12 alkalommal. Ha nincs partnered, fitnesszpadon is elvégezheted a gyakorlatot, vagy a talajon, de akkor a törzsed emeld a lábfejedhez, majd vissza.


Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!