KezdőlapHírekAz Yves Rocher új üzletága Budapesten debütál

Az Yves Rocher új üzletága Budapesten debütál

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

A francia kozmetikai világmárka Budapesten nyitja első repülőtéri márkaboltját 2012 nyarán. Az Yves Rocher magyarországi üzlethálózata folyamatosan bővül Budapesten és vidéken egyaránt, továbbá a hazai leányvállalat 2011. után 2012-ben ismét elnyerte az elsőszámú szakmai elismerést, a Superbrands díjat is.

Fontos fordulópont a Budapest Airporton júliusban megnyíló Yves Rocher márkabolt – és nem csak a magyarországi leányvállalat számára. Hiszen a kozmetikai piacon több mint 50 éve meghatározó szerepet betöltő cég, – amely szépségműhelyeivel öt kontinens több mint 80 országában van jelen, – új célkitűzése a „Travel Retail” üzletág elindítása, azaz a márka megjelenítése az utazó közönség számára a pályaudvarokon és a repülőtereken. Ebben Magyarország elsőként kapott szerepet, amikor megállapodás született egy márkabolt 2012. nyári nyitásáról a Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtér 2A terminálján.

A magyar nők igényesek. Értékelik a tiszta minőséget, a természetes szépséget.

Magyarországon 15 éve nyílt meg az első Yves Rocher márkabolt. Az akkori magyarországi kozmetikai piacon forradalmi újdonságnak számított a francia márka, hiszen egyedül képviselte a növényi alapanyagú szépségápolási kínálatot, ráadásul saját márkabolton keresztül forgalmazza termékeit.

A növényi alapú kozmetikumok gyártásában világelső francia cég filozófiája, hogy maga tartja kézben az összes munkafázist termékei előállítása során: a mezőgazdasági termelés, a növényvilág botanikai és tudományos kutatása, az innovatív hatóanyagok, újszerű összetételek bevezetése, az alapanyag-ellátás, gyártás, csomagolás, szállítás és végül a forgalmazás minden fázisa kontrollálható, így biztosítva az egyenletesen kitűnő minőséget és a mindenki számára elérhető árat.

A cég megalakulásától kezdve óvja a környezetet: biológiailag lebomló kozmetikumai, újrahasznosított, minimalizált méretű csomagolóanyagai, növényi tintával írt használati utasításai, és bevásárlótáskái szolgálják ezt a célt.
1997. óta a magyar vásárlók is megismerték és megszerették a márkát. Hűségükkel jutalmazzák nap mint nap a természetes minőséget. Mára tizenegy budapesti és öt vidéki szépségműhelyben várják felkészült tanácsadónők a természetes alapanyagú kozmetikumokat kedvelő vásárlókat.

Azonban a természet iránt elkötelezett cég törekvéseit a vásárlók mellett a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere is évről évre példamutatónak ítéli. A Superbrands több mint 87 országban azonos kritériumok alapján díjazza a vezető márkákat. A címet évente egyszer olyan cégnek ítéli a szakértőkből álló zsűri, amely amellett, hogy saját területén kitűnő hírnevet szerzett, a márkához kapcsolt értékek olyan további előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. Az Yves Rocher magyarországi csapata 2012-ben ismét elnyerte a rangos elismerést.



RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet