Ma már minden nagyvállalat szerepet vállal a társadalmi felelősségvállalásban, a DIGI ezúttal a Magyar Vöröskereszt által rendszeresen megszervezésre kerülő önkéntes véradó program támogatójaként lépett fel.
Ebben a minőségében saját platformjain keresztül hívja fel a figyelmet a véradás fontosságára. A DIGI az akcióba saját munkavállalóit is bevonja, melynek köszönhetően közel 1000 véradóval bővül a Vöröskereszt önkéntes véradó bázisa.
„Legyél különleges, legyél rendszeres véradó!” Ezzel a felszólítással hívja fel a figyelmet a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat a véradás fontosságára több híres személyiség segítségével, mint Lola, Bombera Krisztina, Novák Péter és Kozmann György.
A véradás fontosságára felhívó hirdetések, melyek elkészülésében a fenti hazai hírességek is közreműködtek a Magyar Vöröskereszttel 2011.január 24. és 2011.február 18. között láthatóak több kereskedelmi és közszolgálati tévé- és rádiócsatornán, köztük a DIGI Sport, a Music Channel és a H!T Music Channel tévécsatornákon is. A DIGI Sport és a két zenei csatorna is ingyenesen bocsátották rendelkezésre sugárzási idejüket a kampány céljának eléréséhez.
A DIGI-nek nem az az első jótékonysági akciója a Magyar Vöröskereszttel. A DIGI Kft. Karácsonykor a Mikulásgyár valamint a Magyar Vöröskereszt közreműködésével a vállalati és munkavállalói felajánlásokat számos rászoruló család részére juttatta el.