Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy kövesd legújabb Facebook oldalunkat!

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a „Kiváló Call Center” címeket. A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával,első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is értékelték az ún. próbahívás módszer segítségével.

Rangos mezőny részvételével befejeződött a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny. A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a hazai lakossági Call Center szolgáltatást nyújtó cégek mérettették meg magukat.

A verseny több mint 30 cég részvételével zajlott, ahol is az egyes szolgáltatók ágazatokra bontva szerepeltek, így mérték össze az ügyfélszolgálatok (Call Centerek és Kontakt Centerek) ügyfélközpontú szolgáltatásait. Felkészült próbavásárlók tartottak tükröt a szolgáltató piac szereplőinek, hiszen azonos szempontrendszer alapján ún. próbahívásokkal rögzítettek közel 250 000 kérdésre kapott választ és véleményt. A próbahívók általánosságban, vagy konkrét kérdéssel fordultak az ügyfélszolgálatokhoz, meghallgatva a telefonos ügyintéző ajánlatát is.

„Minden szolgáltató egyben ügyfél is egy másik cégnél, ezért mindannyiunk érdeke, hogy az ügyfélszolgálatok gyors, hathatós, ügyfélbarát módon, pozitív kicsengéssel adjanak tájékoztatást és oldják meg a felmerülő problémákat. A betelefonáló ügyfél azzal azonosítja a céget, akivel az adott pillanatban beszél. Pontosan tudják ezt az ügyfélszolgálatot működtető cégek is, és természetesen tudják azt is, hogy hova tartanak. Ez a verseny pedig azt mutatja meg a résztvevőknek, hogy hol tartanak a versenytársaikhoz képest” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Piackutató Intézet Mystery Shopping vezetője.

A Top 10 Call Center-díj 2010. évi nyertesei ágazatonként és kategóriánként

„Kiváló Call Centerek”

Ágazatok Általános ügyfél-kiszolgálás Panasz-

kezelés

Értékesítés Ki Értéke-sítés Be
Bank Raiffeisen Bank MKB Bank Raiffeisen Bank MKB Bank
Biztosító Aegon Biztosító Aegon Biztosító UNIQA Biztosító
Távközlés Vodafone Vodafone Vodafone
Közmű és egyéb szolgáltatók EdF Démász EdF Démász
Bér Call Centerek PROTOCALL Web

Tele-marketing Kft.

A távközlés ágazatban „Best of” kategóriában, azaz ágazatán belül minden kategóriában első helyezést ért el a Vodafone.

Az ágazatok legjobbjai a „Kiváló Call Center” címmel büszkélkedhetnek. Az elnyert minősítéseket azonban meg kell védeniük a vállalatoknak a következő évi versenyben. Nem lehet tehát lazítania annak sem, aki jelenleg az élen jár a fogyasztók kiszolgálásában.

„Nagy érdeklődés övezte a versenyt. Ez is azt bizonyítja, hogy kiemelt területnek számít az ügyfélszolgálat, és a cégek igénylik szolgáltatásaik pillanatnyi állapotának felmérését. Ilyen jellegű ágazati bontású megmérettetés eddig nem volt Magyarországon. A jövőben is, évről-évre meg kívánjuk rendezni a versenyt, melynek nem titkolt célja az is, hogy a díjnak olyan presztízsértéke legyen, melynek megszerzése a versenyben részt vevő cégeket további előnyökhöz juttatja” – tette hozzá Pauks Felícia.

A Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállítás

A Humán Erőforrás Alapítvány szervezésében a Budapest Calling a call center szakmához kapcsolódó termékek és szolgáltatások első önálló szakkiállítása Magyarországon. A rendezvényen a szakma összes szereplője találkozhat egymással és építhet ki új kapcsolatokat.

A call center szolgáltatók, tanácsadók, tréningspecialisták és munkaerőkölcsönző vállalatok megmérettethetik szolgáltatásaikat a komoly ügyfélkommunikációs kapacitásokat igénylő megrendelői kör előtt.

A létesítményfejlesztők, az irodai berendezések gyártói, valamint az IT technológia beszállítói bemutathatják újdonságaikat a 2011. év beszerzési terveit előkészítő nagyvállalati döntéshozók számára.

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába!