Kapitány János személyében új kereskedelmi partner csatlakozott a Class FM –hez. A szakember az elmúlt másfél évben a Viacom sales vezetőjeként a VIVA, az MTV és a Comedy Central szponzorációs feladataiért felelt. A Class FM számára a rádió nontradicionális, kreatív megjelenéseit, promócióit dolgozza ki.
Kapitány János, a Viacom korábbi értékesítési vezetője 2012 januárjától kereskedelmi partnerként erősíti a Class FM-et, ahol a rádió nontradicionális, kreatív megjelenéseit, promócióit koordinálja. A szakember korábban már dolgozott az akkor éppen induló Class FM-nél, ahol promóciós igazgatóként annak szponzorációs alapelveit dolgozta ki és olyan rendezvények lebonyolításában vett részt, mint például a 42. Kékszalag T-Mobile Nagydíj, a Nemzeti Vágta, a 14. T-Mobile Kapcsolat koncert, illetve a 25. Eni F1 Magyar Nagydíj, továbbá a Class FM roadshow-k.
Kapitány János az utóbbi másfél évben a Viacom sales vezetője, 2006 és 2009 között a Danubius Rádió promóciós igazgatója volt. Ezt megelőzően 2005 és 2006 között a TV2 Event Marketing Managereként többek között Megasztár események, illetve a televízió roadshow-inak lebonyolításában vett részt, 2002 és 2005 között pedig egy BTL ügynökségnél dolgozott Key Account Manager, illetve Event Manager pozícióban. Az itt töltött idő alatt elnyerte az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál Bronz Penge díját és Arany Penge díját is.
„A Class FM a tavalyi évben is kreatív, egyedi és rendkívül sikeres promóciókat tudhat maga mögött, a hallgatottsági eredményeket tekintve pedig 2011 egyértelműen a Class éve volt. A jövőben még inkább szeretnénk kilépni a hagyományos promóciós megoldások sémájából, célunk olyan aktivitásokat kitalálni és kivitelezni, amelyekről sokat beszélnek a hallgatók.”- mondta Kapitány János.