KezdőlapHi-TechEgy év alatt csaknem ötszörösére nőtt az RTL Klub online portfoliójának látogatottsága

Egy év alatt csaknem ötszörösére nőtt az RTL Klub online portfoliójának látogatottsága

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

2011 februárjában az RTL Klub online portfoliójának napi átlagos látogatói száma megközelítette a 470 ezret. Ezzel együtt rekordszámú, több, mint 3 milliós napi átlagos oldalletöltést regisztráltak a csatorna oldalainál. Így elmondható, hogy az RTL Klub rohamléptekkel zárkózik fel online területen a legnagyobb portálok látogatottságához.

Miközben 2010-ben a nagyobb online portálok látogatói száma inkább stagnált vagy csökkent, addig az RTL Klub online portfoliója képes volt csaknem megötszörözni látogatottságát. Ez nagy részben a piacvezető csatorna rendkívül sikeres műsorainak köszönhető, mivel az X-Faktor és a ValóVilág 4 elindulásával jelentősen nőtt az RTL Klub online felületeinek látogatói száma. Másrészt pedig a csatorna online divíziójának folyamatos tartalmi és technikai fejlesztéseinek, különösen a videós tartalmak bővítésének köszönhetően, az RTL Klub jelentős növekedést tudott elérni ezen a területen.

A Medián Webaudit adatai szerint, míg 2010-ben az online piacon átlagosan a 22. helyen szerepelt a csatorna online portfoliója, addig 2011 első hónapjaiban már a top 10-ben van az RTL Klub. Ráadásul 2010 decembere óta szinte változatlanul több mint 2,3 millió fölötti az összesített havi egyedi látogatói szám a csatorna portálján. Februárban pedig rekordot jelentő 469.262 volt a napi átlagos látogatói szám, ehhez pedig rekordszámú, 3.284.976 átlagos napi oldalletöltés társult. A látogatók döntő többsége egyébként a kereskedelmileg fontos, 18-49-es korosztály tagjaiból kerül ki.

A napi egyedi látogató számmal is rekordot döntött az RTL Klub 2011-ben, ugyanis február 13-án 665.543 látogatója volt a csatorna internetes portáljának.

Az RTL Klub online portfoliójának látogatottsága a csatorna reményei szerint tavasszal is tudja tartani előkelő helyezését, mivel április 2-án indul az egyik legsikeresebb és legnézettebb hazai tehetségkutató műsor, a Csillag Születik harmadik évada, amelyhez kapcsolódóan rengeteg online tartalmat tervez az RTL Klub.

RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet