Lesz-e valaha népszerűbb bárki a Túró Rudinál? A Megasztár vagy az X-faktor versenyzőit kedvelik-e többen? Melyik kereskedelmi rádiónak van a legtöbb rajongója? Melyik mobilszolgáltató, sportszergyártó vagy élelmiszeripari márka ér el több embert a közösségi médiában, és kinek a kampánya hatékonyabb a rajongótábor növelésében? Ezekre a kérdésekre is választ ad az Image Factory Facebooker néven elindított oldala.
A Facebooker nemcsak pillanatfelvételt készít a magyar Facebook oldalakról, de vizsgálja a rajongótábor növekedésének dinamikáját is. Így akár napi szinten követhető, hogy mely márkák, mozgalmak, ügyek, szórakozásból vagy komoly márkaépítési szándékkal útjára indított oldalak érik el a legtöbb internetezőt a 2,1 milliós magyar Facebook közösségből.
A folyamatosan fejlesztett alkalmazás jelenleg ezres nagyságrendű magyar vonatkozású Facebook oldalt tart nyilván, és monitoroz rendszeresen. A különböző kategóriákba (többek között brand, arcok, kult, média, buli, helyi érték, közélet stb.) rendezett toplisták mellett a Napi Top 50 mutatja be az elmúlt 24 órában legnagyobb kiugrást elérő oldalakat. Így jól követhető a márkák közösségi médiában folytatott kommunikációjának hatékonysága is.
Összesített lista – TOP 10*
1 | Túró Rudi | 205 ezer |
2 | I ♥ ALVÁS | 191 ezer |
3 | Showder Klub | 189 ezer |
4 | Kiss Ádám | 166 ezer |
5 | BALATON | 157 ezer |
6 | I ♥ NYÁR | 154 ezer |
7 | Rádió 1 | 142 ezer |
8 | I bet Hungary can get 1 million fans before any other European Country | 137 ezer |
9 | I ♥ Budapest | 127 ezer |
10 | Budapest | 123 ezer |
* A Facebooker kizárólag a Facebook „page”, azaz oldal besorolású profiljait vizsgálja, a csoportokat és személyes profilokat nem
A Facebooker elérhető a http://facebooker.imagefactory.hu/ oldalon, illetve az Image Factory Facebook oldalán is: http://www.facebook.com/imagefactory.