KezdőlapHobbyMegható üzenete van az év egyik legszebb karácsonyi reklámjának

Megható üzenete van az év egyik legszebb karácsonyi reklámjának

-

Még több érdekes történetért iratkozz fel a Twice.hu hírlevelére!

A modern technológiának köszönhetően, ma már gyakorlatilag bármi a vászonra vihető, az érzelmi töltetnek pedig csak az emberi szív szab határt. Az alábbi reklámblokk is egy remek végterméke a napjainkban virágkorát élő kreatív munkáknak. A legélethűbb jelenetek elevenednek fel benne, a lehető legjobb minőségben. A pár perces vizuális anyag pedig minden eszközt megragad, hogy elgondolkodtasson és erős érzéseket ébresszen fel bennünk. Nem érdemes kihagyni!

A reklámban egy középkorú férfi látható, aki gördeszkázni tanul. Bár csúnyán elbukik, nem adja fel, és újra feláll a deszkára. A vizuális anyag a John Lewis & Partners brit kiskereskedelmi vállalat megbízásából készült, immár hagyományt teremtve az érzelmileg megmozgató reklámok kiadásával a közelgő ünnepek előtt. Mint ahogyan azt elvárni lehetett, ez a blokk sem sikerült másként: szívmelengető tartalomba foglal egy újabb, elgondolkodtató üzenetet.

Megható üzenete van az év egyik legszebb karácsonyi reklámjának

A vállalat ezúttal egy kényes, de annál fontosabb témát helyez a középpontba: az örökbefogadást. Egy olyan család életét mutatja be, aki épp egy idegen gyermek befogadására és felnevelésére készül, de a néző csak a legvégén érti meg, mi az oka a levegőben szikrázó izgalomnak.

A klip mindössze másfél perces, de minden egyes másodperce alaposan megfontolt, jól összerakott, lényeges tartalommal van felruházva.

A gördeszkázni tanuló, folyamatosan elbukó középkorú férfi végül hosszas próbálkozás után sikert arat. Lassan, de biztosan, elszántsága és kemény munkája meghozza a gyümölcsét, ahogy gördeszkázási képességei javulni kezdenek. Aztán megszólalt a csengő, és a család egy fiatal lányt talál az ajtóban, akinek gördeszka van a kezében.

A videó végül néhány fájó statisztikai adat bemutatásával zárul: az Egyesült Királyság gondozási rendszerében több mint 108 000 gyermek és fiatal van. Ugyanakkor, az Egyesült Államokban mintegy 391 000 gyermek van nevelőszülőknél, akik a családjuk szeretete nélkül nőnek fel.

A reklámblokk néhány nappal ezelőtt debütált a vállalat YouTube-oldalán, és máris több mint 2,8 millió megtekintést gyűjtött be.

De a hozzászólások sem maradtak el: “Mint olyan valaki, aki gyermekként maga is a gondozási rendszerben volt, ez közel áll hozzánk… Elgondolkodtató, hogy milyen erős reklámok lehetnek, még ha egyszerűek is” – kommentálta az egyik YouTube-felhasználó.

Egy másik hozzátette: “Ez, mint egykori nevelőszülők gyereke, aki 11 évig volt a rendszerben, nagyon keményen érint. Nagyon szívmelengető ezt látni”.

Megható üzenete van az év egyik legszebb karácsonyi reklámjának

A John Lewis & Partners a következő szavakkal kísérte a videóját: „Az idei karácsonyi reklámunkat arra használtuk, hogy rávilágítsunk egy szívünkhöz közel álló problémára, hogy együtt pozitív változást hozhassunk a gondozásban felnövő vagy azt megtapasztaló fiatalok generációja számára. Szeretnénk, ha minden fiatal érezné és látná, hogy értékelik, és ha ugyanolyan esélye lenne egy boldogabb karácsonyra és egy boldogabb jövőre.”

A vállalat egyébként arról híres, hogy minden évben egyre magasabbra teszi a mércét, ami a karácsonyi reklámkampányait illeti, és úgy tűnik, idén is sikerült elérniük, hogy a kisfilmjük a fiatal és idősebb nézők körében egyaránt megüsse a megfelelő akkordot.

Fotók: YouTube/John Lewis

Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Twice.hu exkluzív Facebook csoportjába vagy iratkozz fel a hírlevelünkre!


Legfrissebb

Hirdetés

Csemegézz

Ez is érdekelhet