Az év eddigi legnézettebb műsora lett a Csillag Születik második adása – Dupla annyian látták, mint a tv2 A nagy duettjét*
Az RTL Klub Csillag Születik című műsorának második adása még az első adás sikereit is jelentősen túlszárnyalva, magasan a legnagyobb közönségarányt érte el a múlt héten, illetve 2011-ben a 18-49-es korosztály körében, főműsoridőben. A kereskedelmileg fontos korcsoportban elért 51,1 százalékos közönségarány és a több mint 1 millió néző önmagáért beszél, ami azt is jelenti egyben, hogy ez volt az idei év eddigi legnézettebb műsora.
A TV2 A nagy duett című műsorával próbálta megállítani a piacvezető csatornát a nézettségi versenyben, de így sem sikerült megnyernie a péntek estét, így az RTL Klub továbbra is őrzi veretlenségét főműsoridőben a 18-49-es korosztály körében, ami immár 2010. december 25-e óta, azaz 107 napja folyamatosan tart.
A Csillag Születik második adása toronymagasan a legnézettebb műsor volt a múlt héten a maga 51,1 százalékos közönségarányával. A kereskedelmileg fontos korcsoport körében ráadásul ez volt 2011 eddigi legnézettebb műsora, a 18-49-es korcsoportból 1 033 680 fő követte figyelemmel Magyarország egyik legsikeresebb tehetségkutató showműsorát. A szombati főműsoridős sávot egyébként kiemelkedően nagy különbséggel nyerte meg az RTL Klub, több mint 29 százalékponttal megelőzve a TV2-t.
A TV2 A nagy duett című műsorát egyébként csupán fele annyian nézték, mint a Csillag Születik második adást, sőt, az RTL Klub ValóVilág adásait, a Fókuszt, a Barátok köztöt és a Dr. Csontot is több néző választotta. Külön érdekesség, hogy míg a Csillag Születik folyamatosan a képernyő elég szegezte a jelentős számú nézősereget, addig a tv2 pénteki showműsorától az adás ideje alatt folyamatosan pártoltak el a tévézők.
Az RTL Klub a népszerű és kategóriájukban legnézettebb műsorainak köszönhetően a 14. héten tovább növelte előnyét főműsoridőben a 18-49-es korosztály körében, 15,1 százalékponttal megelőzve a TV2-t.
*Az RTL Klub a 19 és 23 óra közötti időszakot tekinti főműsoridőnek, ahogyan az Európában a legáltalánosabb és legelfogadottabb. Az adatok az AGB Nielsen 18-49-es korosztályt érintő mérései alapján készültek.