Tulajdonképpen nem is ez a meglepő a hírben, hanem az, ahogyan ez kiszivárgott, hiszen az Air Canada légitársaság egyáltalán nem akarta ezt az esetet nyilvánosságra hozni, csak egy belső e-mail került rossz, voltaképpen mondhatjuk jó helyre: egy amerikai újságírónő címére.
Az Air Canada légitársaság egy olasz agárt vesztett el a San Francisco-i repülőtéren. Mivel a járat indulását későbbre halasztották, az egyik munkás megakarta sétáltatni a Larry névre hallgató ebet, amelynek sikerült megszöknie. A légitársaságnak még sikerült rontania a helyzeten, hiszen a kommunikációért felelős személy, Peter Fitzpatrick egy belső levélre küldött válaszát rossz személynek címezte, a levelet a CBS13 tévétársaság riportere, Maria Medina kapta meg.
Az újságíró érdeklődni is kezdett, hogy mi történt a kutyával és a légitársaság miként vigyáz az utazó állatokra. A beérkezett levélre a sajtóosztály kikérte Fitzpatrick véleményét, hogy miként válaszoljanak, majd a szóvivő ismét Medina-nak írt, ahelyett, hogy a kollégáinak válaszolt volna.
„Szerintem nem kell válaszolni, egy helyi média érdeklődik a kutya iránt. Leállt Amerikában a kormányzás, és most az újságírók ezzel töltik az idejüket” – írta a sajtósnak.
A kutya átmeneti tulajdonosa Jutta Kulic megígérte Larry elhuny gazdájának, hogy új otthont talál a négylábúnak. Többször is figyelmeztette a társaságot, hogy ne nyissák ki Larry ketrecét, de mégis megtörtént a szomorú eset és az eb meglépett. A légitársaság több munkatársa is a keresésére indult, de egyelőre nem találják a kutyát.