KezdőlapBulvárMegjelent a John Lewis 2024-es karácsonyi reklámja, ami idén egészen más, mint,...

Megjelent a John Lewis 2024-es karácsonyi reklámja, ami idén egészen más, mint, amit eddig megszoktunk

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

Megérkezett a John Lewis legújabb karácsonyi reklámja, The Gifting Hour, vagyis Az Ajándékozás Órája címen, és szokás szerint most is egy újabb megható történetet kapunk, ezúttal két nővérről.

A reklám Sallyt követi nyomon, aki berohan a John Lewis Oxford Street-i üzletébe, hogy az utolsó pillanatban ajándékot találjon a testvérének. Keresgélés közben felfedez egy átjárót egy ruhaállvány mögött, és nem, nem Narniában, hanem gyerekkori otthona padlásán találja magát, ahol a tökéletes ajándék keresése közben felidézi a húgával közös emlékeit.

Amikor a nővérek végül találkoznak az üzlet előtt, és nevetgélve elsétálnak, a reklám üzenete is megjelenik a képernyőn: „A tökéletes ajándék megtalálásának titka? Tudni kell, hol keressük”.

Ugyanakkor ebben a reklámban maga a John Lewis áruház is fontos szerepet kap, hiszen az ajándékkereső főhős innen indul el a kalandra, és végül is az ajándékválasztás folyamatát mutatja be.

Charlotte Lock, a John Lewis ügyféligazgatója így fogalmazta meg a kisfilm üzenetét: „A reklám a figyelmes ajándékozót ünnepli, és az „ajándékozás óráját”, azt a pillanatot, amikor egy kicsit mélyebbre hatolsz a szívedben és az üzleteinkben, hogy valami igazán különlegeset és tartalmasat találj szeretteidnek. Üzleteink a márkánk dobogó szívét jelentik, és vásárlóink szeretik az ottani karácsonyi bevásárlás rituáléját – ezért szerettük volna, ha az üzlet most első alkalommal főszerepet kap a reklámunkban.”

„Mindannyian voltunk már ebben a helyzetben – az időnk fogy, és még mindig a tökéletes ajándékot keressük valakinek az életünkben, akinek lehetetlen vásárolni” – magyarázta az alapötletet a videót készítő Saatchi & Saatchi reklámügynökség kreatív igazgatója, Franki Goodwin.



„Ezért gondolom, hogy a nézők igazán kötődni fognak hősnőnkhöz, aki a ruhaállványok között elmerülve, emlékeit kutatva keresi azt a különleges ajándékot. A The Gifting Hour egy pazar vizuális és érzelmi ünnep, amely egyszerre felnőtt és gyermeki.”

A reklám zenéje a Verve egykori frontembere, Richard Ashcroft Acoustic Hymns című albumáról származó Sonnet című dal, ami szintén fokozza a nosztalgikus hangulatot.

A John Lewis karácsonyi reklámjainak dalai hagyományosan feldolgozások, és bár idén az eredeti verziót használták fel, meghirdettek egy TikTok pályázatot a dal feldolgozására. Karácsony napján a győztes dalával játsszák majd le a reklámot a tévében, és egy kislemezen is kiadják ezt a verziót, a bevételt pedig jótékony célokra fordítják.

RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet