KezdőlapBulvárNaiv lányok az emberkereskedelem hálójában

Naiv lányok az emberkereskedelem hálójában

-

Iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövess minket a Viberen, a Telegramon, Whatsappon és a Google Hírek-en!

Az MTV az emberi jogok elkötelezett védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.

Az MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel, rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb fiatallal megismertessék.  Az idei év kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa, akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre.

„Az emberkereskedelem és a fiatal nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre” – mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks International alelnöke.

Az erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás.  A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele magát a hivatalos videoklip munkálataiba.

A When Will I Feel Love videoklipje február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért harcoló EXIT kampány mellé.



RSS Feed Beágyazás

Ezeket olvastad már?

    Legfrissebb

    Hirdetés

    Csemegézz

    Ez is érdekelhet