Az MTV az emberi jogok elkötelezett védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.
Az MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel, rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb fiatallal megismertessék. Az idei év kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa, akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre.
„Az emberkereskedelem és a fiatal nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre” – mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks International alelnöke.
Az erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás. A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele magát a hivatalos videoklip munkálataiba.
A When Will I Feel Love videoklipje február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért harcoló EXIT kampány mellé.