Rihanna mintegy 36 millió dollárt veszített a Louis Vuitton anyavállalatával, az LVMH-csoporttal közösen indított Fenty divatmárka kudarca miatt – számolt be róla a Daily Mail. A projektet a sztár Denim UK Holdings nevű cége kezelte, és a 2019-ben elindított luxusdivatvonal a pandémia alatt tapasztalt logisztikai és piaci nehézségek miatt 2021-ben megszűnt.
A luxusszegmensre pozícionált Fenty by Rihanna a divatvilág egyik legnagyobb dobásának ígérkezett, amikor az énekesnő az LVMH-val együttműködve elindította. Rihanna közel 30 millió eurót fektetett be a márkába, és 49,99%-os tulajdonrészt szerzett a vállalatban.
A kollekciók azonban – amelyek darabjai akár 1000 dollárba is kerültek – nem találták meg a vásárlóközönséget. A kritikusok szerint a márka túl gyorsan próbált betörni a luxusdivat piacára, miközben a pandémia teljesen átrendezte a fogyasztási szokásokat.
A sikertelen kísérlet után az LVMH és Rihanna közösen döntött úgy, hogy a Fenty Beauty és a Savage X Fenty márkákra koncentrál, amelyek világszerte óriási kereskedelmi sikert arattak.
A Fenty Beauty forradalmasította a szépségipart az inkluzivitás jegyében, több mint 50 árnyalatú alapozójával, míg a Savage X Fenty a testpozitív szemlélet és a sokszínűség szimbólumává vált.
Rihanna jelenlegi vagyona 1,4 milliárd dollárra tehető, ezzel az Egyesült Államok legfiatalabb női milliárdosa lett 2022-ben.
A karrierjét zenészként kezdő sztár ma már üzletasszonyként is világszerte elismert, aki a divatot és a szépséget a társadalmi üzenet erejével ötvözi.
Az énekesnő nemrég harmadik gyermekének adott életet: Rocki Irish nevű kislányát A$AP Rocky rapperrel közös kapcsolatában hozta világra.