Aurelio lassan megtalálja az énekhangját, és főleg a zenei stílust, ami igazán illik hozzá – és ez nem más, mint az operett! Azt is megtudtuk, miért: a műfaj benne van a DNS-ében. Pazar produkcióval állt ugyanis színpadra a celeb mestere, Nótár Mary társaságában, akivel megint sikerült lekenyerezniük a zsűrit. 39 pontot zsebeltek be, de csak azért, mert Zsófi szerint Aurelio még mindig képes ennél többre.
Kasza Tibi ilyen szavakkal illette a produkciót: „Muszáj, hogy kiemeljük, volt egy tiszta hang, Aurelio, egy! Gratulálunk! (…) Egy picit mindig bajban vagyok, hogy hogyan dicsérjelek meg, téged nem lehet nem szeretni. Aurelio színpadra lépése előtt mindig azt érzem, mint amikor az ember tizedszerre nézi a Titanicot, és szurkol, hogy elkerülje a jéghegyet, de nem kerüli ki, mert Aurelio maga a jéghegy! Ő a Titanic, meg ő a jéghegy. Örül, hogy nekimehet. Elképesztő, amit csináltok, fantasztikus mestered van. Ahogy Nótár Mary előadta ezt a dalt, az autentikus volt, csodálatos volt!”
Horváth Tomi megjegyezte: „Ha Győzire azt mondtam, hogy bűnös élvezet, akkor rád azt mondjuk, hogy te vagy egyenesen a tiltott élvezet! (…) Tilla hazudik, mikor azt mondta, egyre több tiszta hang volt, nem volt! Nyomtunk 35 fekvőt a műsor előtt, felkészültünk rátok, de egyébként rátok nem lehet felkészülni. Bombát robbantotok megint, imádom ezt, én mindig látni akarlak titeket, A Nagy Duett részei vagytok, nélkületek nincs is Nagy Duett!”
Szabó Zsófi érzelmeket látott ebben a produkcióban, és ezt ki is emelte: „Aurelio, szerintem neked az a nagy erősséged, így a mezőnyben is kiemelkedő, hogy akárhányszor színpadra lépsz, te hozod a szívedet. Beleteszed a szívedet és átadod a közönségnek”.
Hajós András pedig végre megvilágosodott: „Rájöttem, hogy volt ebben éneklés, nem feltétlenül Aurelio részéről. Én három jó hangot találtam, amiből kettő másik dalból volt, de jó helyen volt. És rájöttem, hogy Aurelio tud énekelni, csak nem akar. Nem akar, mert joga van hozzá. (…) Ő egy ilyen énekes, így akar énekelni. (…) Én megszoktam a hangodat, és te ezen a hangon, amit a többiek nem hallanak, de én hallom, te ezen a hangon énekelsz, és most ebben a produkcióban te ezzel a [hangnak nem nevezhető] valamivel azt csinálod, amit mások, amikor énekelnek. Volt benne dinamika, volt benne érzelem. És én megtanultalak meghallani”.